Spring naar bijdragen

Wrangler of CJ7


mouse
 Share

Recommended Posts

Lang geleden, maar i'm back! tongue.gif

Na een jaartje met een ander merk te hebben gereden huh.gif wil ik terug naar mijn eerste liefde: JEEP rolleyes.gif

Mijn huidige staat te koop en ik wil al beginnen uitkijken naar mijn volgende cool.gif

Op welke sites zoals marktplaats vind men een redelijk aanbod aan Wrnaglers of CJs?

Ik ben op zoek naar een Wrangler (of CJ7) minstens 4L.

Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed plan.. yes.gif

Marktplaats, autotrader, autotrack, autoonline, speurders, ebay... gewoon veel tijd aan besteden.

...maar wat wil je?

Belastingvrij?

Aanpassen of standaard laten?

Hoeveel geld?

... misschien kent iemand iemand etc. Je weet nooit. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed plan.. yes.gif

Marktplaats, autotrader, autotrack, autoonline, speurders, ebay... gewoon veel tijd aan besteden.

...maar wat wil je?

Belastingvrij?

Aanpassen of standaard laten?

Hoeveel geld?

... misschien kent iemand iemand etc. Je weet nooit. smile.gif

Ik ben de prijzen een beetje aan het leren op marktplaats enz. en denk dat ik voor 6.000€ wel een goeie moet vinden.

(i hope tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ mouse

Kijk ook eens op www.mobile.de of www.autoscout.de

Voor 6000 euries zou ik voor een yj 4.0 gaan.

Ik vrees dat een cj van 6000 euries niet echt super gaat zijn. Hangt natuurlijk van je plannen af.

Anyway: elke jeep is beter dan een frontera tongue.gif

Damn... ik dacht hier undercover te zijn... Indd... de Frontera gaat de deur uit omdat ik terug een JEEP moet hebben... ik heb geprobeerd zonder, maar het lukte niet. rolleyes.gif

Ik zal ook autoscoot inde gaten houden, maar eerst moet mijn Frontera verkocht zijn. (reeds enkeel reracties op gekregen)

Die Frontera reed heel goed on en offroad (en geen kosten aan gehad!!!), maar het is geen JEEP cool.gif

113367441.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ik ga met Steven mee,

voor 6000 een goeie CJ kopen is een utopie. smile.gif (of je moet wonderbaarlijk geluk hebben)

Een 'harde' YJ kan voor dat geld nog heel goed.

nou,heb mijn cj7 "81 4.2 voor 1250,-gekocht perfecte motor okayy,zaten 4 kleine lasplekjes op carroserie bij instap en bij gordelbevestigingspunten voor de rest keitjehard,dus ze bestaan!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...