Spring naar bijdragen

zondag 22 februari almere


willem
 Share

Recommended Posts

zondag 22 februari weer een terreinrit voor de liefhebbers

er bestaat een mogelijkheid dat we vanaf het vertrouwde terrein naar een ander terrein elders gaan of dit goed toegankelijk is voor iedereen moeten we nog bekijken

het kan dus zijn dat we gewoon op het vertrouwde terrein aan het spelen zijn(is vrij uitgestrekt)

Vandaar dat we gebruikelijk verzamelen t.o.v de esso (om 12.00 uur) ,bij de ingang van het terrein

die route beschrijving staat al diverse malen op het forum

CB kanaal 16

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by willem@Feb 21 2004, 07:06

zondag weer een terreinrit voor de liefhebbers

er bestaat een mogelijkheid dat we vanaf het vertrouwde terrein naar een ander terrein elders gaan of dit goed toegankelijk is voor iedereen moeten we nog bekijken

het kan dus zijn dat we gewoon op het vertrouwde terrein aan het spelen zijn(is vrij uitgestrekt)

Vandaar dat we gebruikelijk verzamelen t.o.v de esso (om 12.00 uur) ,bij de ingang van het terrein

die route beschrijving staat al diverse malen op het forum

CB kanaal 16

uuuhhh kan iemand de kop ff wijzigen het is een maand eerder 22 februari

thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ik heb wel een rode wrangler voorbij het ESSO station zien rijden

ik maar zwaaien en toeteren en springen en dansen maar ja de wrangler rook klaarblijkelek de mc donald al biggrin.gif

en het terrein is aan de overkant van de esso alwaar we tot 13.00 uur hebben gewacht op jullie(wel stiekem af en toe ff in het zand gespeelt )

kameel geeft denk ik een uitstekende tip

want als je er om 1400 uur nog niet had geweest had je ons nooit meer kunnen vinden,we zijn met z,n alle naar het gronddepot gegaan alwaar we flink modder gehapt hebben

willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...