Spring naar bijdragen

zekeringen


 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een cj7 uit 1981. Het eerste probleem waar ik tegenaan loop is dat de koplampen niet werken. Ik heb na enig zoeken de zekeringkast /plaat gevonden, maar heb geen idee welke zekering voor wat is, De bijschriften zijn niet meer te lezen. Kan iemand mij daar info over geven?

Hoe zijn de lampen bedoeld te werken? ik heb koplampen, de lampen daaronder op de gril, en de lampjes op de spatborden (met de richtingaanwijzers). Het uittrekknopje kent slechts twee standen; wat moet wanneer branden?

groeten, Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een cj7 uit 1981. Het eerste probleem waar ik tegenaan loop is dat de koplampen niet werken. Ik heb na enig zoeken de zekeringkast /plaat gevonden, maar heb geen idee welke zekering voor wat is, De bijschriften zijn niet meer te lezen. Kan iemand mij daar info over geven?

Hoe zijn de lampen bedoeld te werken? ik heb koplampen, de lampen daaronder op de gril, en de lampjes op de spatborden (met de richtingaanwijzers). Het uittrekknopje kent slechts twee standen; wat moet wanneer branden?

groeten, Bert

Betreffende de zekeringen...ik heb daar niet echt een plaatje van....bij mezelf kijken helpt ook niet want niet alles zit meer waar het hoort....

Beste om erachter te komen is proberen...wat werkt niet als je een zekering uit de box trekt...

Voor je lampen...je kunt zekeringen zonder ze eruit te halen doormeten om te zien of ze nog intact zijn, als ze allemaal intact zijn is de zekering van je koplamp dat dus ook...is die dat niet..dan vind je hem dus en weet je alvast van 1 zekering waar die van is... smile.gifdry.gif

Meet evt. ff bij de lamp zelf of daar in ieder geval stroom op de kabel staat...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verlichting....bij mij is de verlichting volledig in originele amerikaanse stijl...echter mag dit in Nederland eigenlijk niet...met apk ff een paar lampen eruit halen...

Eerste pull......alle lichten aan de zijkant gaan aan...rechts en links achter zijn rood voor zijn ze oranje, tevens gaan de achterlichten aan envoor de onderste lampjes. dit is de stadsverlichting!!

Tweede pull...zijlampjes blijven aan alsmede de onderste lampjes voor en de achterlichten, echter gaan nu ook de dimlichten aan...

lichtjes op spatbord heb ik niet meer en mijn knipperlichten zitten in de onderste koplampen...

------------------------------------

Zoals het bij jou moet zijn ( denk ik ) :

Eerste pull: zijverlichting gaat aan (de 4 oranje en rode lampjes aan de zijkant van je Jeep ) de lampjes aan de voorkant op je spatbord gaan aan en de achterlichten branden...ook je onderste koplampen maar die moeten bij dimlicht stand dan weer uitstaan!!

Tweede pull: bovengenoemde blijft aan behalve onderste koplampjes, maar nu komt je dimlicht erbij....

Knipperlichten zitten achter in je achterlampen smile.gif en voor op je spatbord en evt. ook in je onderste koplampen...

ik weet dat het een ingewikkeld verhaal lijkt maar je zit aan heel veel regels vast op apk gebied....en het blijft deels ook wat je zelf mooi vind..

Dit zijn ff wat regels die echt op een jeep van toepassing zijn....

-De verlichting op je spatbord moet blijven ( knipper en stadslicht ) in verband met de breedte van je jeep en het feit dat de originele koplampen meer dan 40 cm. binnen het breedste deel van de auto zitten..

-je mag niet meer dan 4 lampen voeren aan de voorzijde van je auto...

veel plezier.. smile.gifsmile.gifsmile.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een cj7 uit 1981. Het eerste probleem waar ik tegenaan loop is dat de koplampen niet werken. Ik heb na enig zoeken de zekeringkast /plaat gevonden, maar heb geen idee welke zekering voor wat is, De bijschriften zijn niet meer te lezen. Kan iemand mij daar info over geven?

Hoe zijn de lampen bedoeld te werken? ik heb koplampen, de lampen daaronder op de gril, en de lampjes op de spatborden (met de richtingaanwijzers). Het uittrekknopje kent slechts twee standen; wat moet wanneer branden?

groeten, Bert

Misschien eens proberen om een manuel/ boek op het forum te vinden ,staan er regelmatig op ,misschien ook van jouw auto.??

Anders misschien op Site van Jeep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...