Spring naar bijdragen

door lock systeem werkt niet


ijsbrand
 Share

Recommended Posts

hoi goeiedag, ik heb een vraag over mijn jeep cherokee xj, een tijdje terug begon de door lock van de auto de hele tijd aan en uit te gaan. uiteindelijk stopte het maar werkte alle knopjes ook niet meer, ik dacht een zekering maar alle zekeringen leken wel goed te zijn, ook had ik snel daarna van de toeter die maar bleef toeteren, snel de relais daarvan uitgehaald en getest maar die lijkt te werken, toen zag ik dat de massakabel bij de accu was gebroken en heb ik het weer vast gezet aan het frame. maar de problemen stopte niet, wel zag ik later dat er 2 weerstandjes dichtbij de zekeringkast onder de motorkap nergens aan vast zaten, zal dat het misschien zijn, ik weet het niet, kunnen jullie mij hiermee helpen, mvg ijsbrand 

ook de knop van het raam van de passagiers kant wilt alleen werken als het raam omhoog moet, omlaag moet via de bestuurderskant gebeuren wat ik ook aardig gek vind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar waarom zou dat deze dingen veroorzaken, het gebeurde allemaal vlak na elkaar, ook zit er een lek aan de passagierskant bij de stoel, ik weet nog niet waar het water vandaan komt maar het is daar altijd nat na een regenbui, misschien niet daar iets mee temaken? zit wel dichtbij de zekeringenkast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20/12/2023 om 8:21 PM zei Ab:

Draadbreuk(en) in de kabels van de linkerdeur naar de A-stijl waarschijnlijk....

ik heb net de relais weer terug geplaatst en op een of andere manier werkt nu het lock systeem weer en de toeter toeterd niet meer uit zichzelf, wel zit er naast de zekeringenkast 2 weerstandjes los, heeft dat er iets mee temaken? ik kan nergens vinden waar dat voor isCE087780-85E5-4C34-B8E0-B4AFD5E231B3.heic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...