OIIIIIIIO Posted August 25 Report Share Posted August 25 Hallo Allemaal, Wij (hondensportvereniging) hebben een probleem met een doorgeroest/gescheurd maaidek(48C) van een John Deere LX277, wij zoeken iemand die ons uit de brand kan helpen met het repareren/vervangen ervan. Iemand een idee? (Ik kan het dek brengen/halen.) Groeten, Ruud Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OIIIIIIIO Posted August 29 Author Report Share Posted August 29 Up! het gras is wel hoog nu.....😬 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted August 30 Report Share Posted August 30 Plaatje er op poppen en goeie kit ertussen? Heb er ooit eentje gerepareerd, maar was eens, en nooit meer..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OIIIIIIIO Posted August 31 Author Report Share Posted August 31 @AbKnippen en poppen was ook een ged8e, ik kwam met google een paar voorbeelden tegen waarbij het gelast is met plaatjes. zag er goed en stevig uit. ik heb zelf geen laservaring... vandaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OIIIIIIIO Posted September 13 Author Report Share Posted September 13 Gras is weer kort. Deck gepatched en maait weer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts