Spring naar bijdragen

Upgrades, wel of niet doen......?


Shark
 Share

Recommended Posts

In het kader van aks je toch bezig bent doe het dan maar direct goed

Wat vinden jullie van de volgende upgrades, wel of niet doen of zijn er betere opties??

Versleten stuurhuis, wil ik vervangen door een AGR superbox 2

Stock carburateur+computer eruit en vervangen door een Weber K551-38

Complete ontstekings (verdeler bobine enz.) unit vervangen door een DUI alles in een

Hi volume oliepomp

Dan t dilemma met de uitlaat, ik blijf aan het kijken naar een complete Borla RVS header+catback worden deze echt zoveel heter dan de normale uitlaten?

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het kader van aks je toch bezig bent doe het dan maar direct goed

Wat vinden jullie van de volgende upgrades, wel of niet doen of zijn er betere opties??

Versleten stuurhuis, wil ik vervangen door een AGR superbox 2

Stock carburateur+computer eruit en vervangen door een Weber K551-38

Complete ontstekings (verdeler bobine enz.) unit vervangen door een DUI alles in een

Hi volume oliepomp

Dan t dilemma met de uitlaat, ik blijf aan het kijken naar een complete Borla RVS header+catback worden deze echt zoveel heter dan de normale uitlaten?

Shark

betreffende de weber>>>ABSOLUUT DOEN!!!!

betreffende de iutlaat>>>je hebt toen toch die cliffort header van mij gekocht?? die is echt prima!!!

mocht je een weber willen....ik kan een nieuwe voor je regelen voor een heel leuk prijsje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

betreffende de weber>>>ABSOLUUT DOEN!!!!

betreffende de iutlaat>>>je hebt toen toch die cliffort header van mij gekocht?? die is echt prima!!!

mocht je een weber willen....ik kan een nieuwe voor je regelen voor een heel leuk prijsje....

Hmmm... wat is een leuk prijsje, wou 'm uit de States over laten komen via Quadratec. Krijg daar inmiddels zo'n 10 a 15 % korting op de op internet vermeldde prijzen.

Die Weber kan ik dus hier krijgen voor een kleine 400 euro, heb ook bij B&S de prijs opgevraagd maar daar schrok ik behoorlijk van!

De uitlaat is me inmiddels wel duidelijk, het blijft toch die Header die ik van jou overgenomen heb (dacht trouwens dat 't een hedman is).

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm... wat is een leuk prijsje, wou 'm uit de States over laten komen via Quadratec. Krijg daar inmiddels zo'n 10 a 15 % korting op de op internet vermeldde prijzen.

Die Weber kan ik dus hier krijgen voor een kleine 400 euro, heb ook bij B&S de prijs opgevraagd maar daar schrok ik behoorlijk van!

De uitlaat is me inmiddels wel duidelijk, het blijft toch die Header die ik van jou overgenomen heb (dacht trouwens dat 't een hedman is).

Shark

zou ook een hedman kunnen zijn.....weet het niet.. unsure.gif

als je hem zelf uit amerika wilt bestellen dan is dat een goede optie,dat was namelijk ook mijn idee!!!! biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou ook een hedman kunnen zijn.....weet het niet.. unsure.gif

als je hem zelf uit amerika wilt bestellen dan is dat een goede optie,dat was namelijk ook mijn idee!!!! biggrin.gif

Het maakt ook niet zoveel uit welk merk 't is.

Ik ga bij Quadratec maar eens een Shipping Quote aanvragen voor wat 't kost om het handeltje hier te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...