Spring naar bijdragen

Altijd beslagen ramen bij regen (ZJ)


 Share

Recommended Posts

Als het ook maar een beetje nat is buiten dan rij ik altijd rond met allemaal beslagen ramen ( nee, er gebeurd dan verder niks in de auto.. wink.gif ).

Op welke stand ik de automatische airco ook zet; het maakt niets uit, alles blijft beslagen. Is er dan misschien iets aan de airco-unit kapot? Of is dit een bekend GC verschijnsel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan blijft het hetzelfde, dus handbediend of automatisch maakt niet uit. De ramen blijven beslagen. Ga straks maar eens naar een aircobedrijf. Misschien pomp kapot? Want echt heel koud wordt het ook niet als ik hem bijv. op 16 graden zet.

Kan een nieuw filter in moeten of pomp kapot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan kijken of de aircopomp meedraait en niet autom afslaat:

Motor starten

motorkap open zetten, en kijken naar airco pomp, als het goed is draait ie nu niet mee

airco aandoen (handmatig)

dan moet je zien dat de airco pomp aanslaat en meedraait, als ie nu na een paar seconde afslaat is dat een beveiliging, had ik ook en heb ik hem laten vullen (€100,-) en nu is ie weer super!!

Maar kan misschien ook nog lek zijn..............................dan ben je aan de beurt! sad.gif

suc7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, bedankt voor de info. Ik ben gister bij een aircobedrijf geweest; airco doet het, hij slaat wel na een tijdje uit ( dat zou dus volgens Bart Grand duiden op te laag vloeistofnivo?). Maar ik zag ook dat onder de mat vd passagiersruimte het best nat is. Wellicht zit de airco afvoer dan verstopt en loost de airco het dan naar binnen?? Maar gelukkig dus geen kapotte airco, probleem is nu wel te verhelpen.

gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...