Spring naar bijdragen

De Bar


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoor ik nog een BEL narinkelen?

is E-J al weg??? die ZOT!

Ober Stamp nog eens tegen het vat. We moeten morgen fit zijn, dus doe er maar wat kummerling bij.

nee e-j is nog da doe mij maar wat van die zot drank en natuurlijk een kummerling heb trouwens nog wat te vieren :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe proeft dat dat zot??!!

Is geweldig lekker bier, alleen een beetje veel percentage alcohol vrees ik. Ik was in ieder geval na enkele pinten ZOT redelijk onder de indruk. Door het drinken van die ZOT kon ik E-J wel beter verstaan LOL

VERTEL wat je te vieren hebt E-J

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is geweldig lekker bier, alleen een beetje veel percentage alcohol vrees ik. Ik was in ieder geval na enkele pinten ZOT redelijk onder de indruk. Door het drinken van die ZOT kon ik E-J wel beter verstaan LOL

VERTEL wat je te vieren hebt E-J

hoezo als je zot drink kun je e-j beter verstaan zal wat worn as ie op vakantie goat met die zot drinker denk daor maor over noa

nee menno dat zot smaakt heerlijk alleen kunnen de limburgers er zelf niet echt over :lol::D

en wat ik te vieren heb staat weer zo,n vierwiel aangedreven 7 zitter 2.5 d met airco cv dubbel zonnedak en airbags rondom en cruise control abs b computer leder en stoelverwarming en electrisch verstelbare stoelen stuurbekrachteging schijnwerpers koeievanger lm velgen at banden enz enz op de oprit

en ja het is een landrover

zo nu is het stil hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...