Spring naar bijdragen

De Bar


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aha, lekker. het bier staat ookal klaar! wat een service hier. Ober als de glazen leeg zijn weet je wat je te doen hebt he !!!!!!

Geef mij maar een Westmalle. Trouwens E-J, TAP jij Zweeds bier in je tuin?

Proost kameraden, op het jeep gevoel, en dat er nog vele(n) moge volgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aha, lekker. het bier staat ookal klaar! wat een service hier. Ober als de glazen leeg zijn weet je wat je te doen hebt he !!!!!!

Geef mij maar een Westmalle. Trouwens E-J, TAP jij Zweeds bier in je tuin?

Proost kameraden, op het jeep gevoel, en dat er nog vele(n) moge volgen

dat zweeds ga ik tappen zodra ik een tuin in zweden heb ja theo een westmalle lust ik ook wel hé marc slapen op de bar is verboden :blink:

theo proost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet te hard praten, er slapen er al meer LOL. Dan nog maar 2 westmalle Ober. Ik wil ook wel in je huidige tuin met je een abdij biertje nuttigen E-J. Maar vooraleerst zullen we er hier nog maar enkele "pater" maken. Proost gemeenschap der Jeepers met uwen edelen vervoermiddelen, of zijn het vervoersmiddelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

das geen probleem neem de klapstoel maar mee maar ge eerst even de tuin bij jullie onveilig maken :yes:psst theo marc snurkt wel maakt nog meer lawaai dan die jeep van hem

twee westmalle graag en twee kummerling :blink:

(Er is geen aangenamere val dan carnaval )

kan ik beter de caravan meenemen lijkt me, kan ik zo het bed in rollen na het nuttigen van spraakwatertjes. Ik zal dan wat notenlikeur van eigen makelarij meenemen. Ja marc "stoort" wel een beetje maar hij zal zijn slaap wel nodig hebben nu. Proost Westmalle en aan jou tongVAL te horen zou jij best wel met carnaVAL ook in de VAL kunnen lopen Evert-Jan. Ober doe je kuitspieroefening nog eens.

ps, je zingt wel redelijk vals E-J

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, er schuift net wat Kid Rock langs in m'n iTunes.

Blijf nog ff hangen :)

nou ober doe die nederlandse power koe dan maar weer wat bier

oeps wie zie ik daar de haalbrigade voor marc maar goed ook hij snurkt veel te veel :P

neem er nog eentje dan ga ik ook in bed want de lopende wekkers zijn straks weer wakker :blink::B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan ik beter de caravan meenemen lijkt me, kan ik zo het bed in rollen na het nuttigen van spraakwatertjes. Ik zal dan wat notenlikeur van eigen makelarij meenemen. Ja marc "stoort" wel een beetje maar hij zal zijn slaap wel nodig hebben nu. Proost Westmalle en aan jou tongVAL te horen zou jij best wel met carnaVAL ook in de VAL kunnen lopen Evert-Jan. Ober doe je kuitspieroefening nog eens.

ps, je zingt wel redelijk vals E-J

ja carnaval kan ik ook wel vieren zoals hier bekent is hebben wij ook carnaval

alleen dan in het klein 30 karren en wat gekken die denken dat ze mooi zijn :blink:

kom zelf alleen voor de bier en vals zingen

zoals jouw bekent is is de bier mijn betere kant qwa prestaties

Champagne, beer of wiën, d'n bôg kaen neet altiëd gespanne ziën"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo jongens, de laatste. Ober, doe je best nog eens en zorg dat iedereen iets te drinken heeft. Moet morgen ( dadelijk eigenlijk ) ook nog wat "dorst" overhouden als we weer in de gekleurde trein mogen meerijden. ALAAF ALAAF alle Jeepers zijn braaf. Proost heren dat onze kinderen rijke ouders mogen krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...