Spring naar bijdragen

evenementen de komende maanden?


Kameel
 Share

Recommended Posts

Zijn er nog evenementen (terreinrijden/toertochten/trials) waar iemand heen gaat en vind dat er leden van het forum moeten verschijnen?

Doe s zeggen... smile.gif

het mag ook in een nieuw topic als je denkt dat het een terugkerend evenement is.

Sjefke, wat is die wild(e) oriëntatieroute waarvan ik wat heb gelezen? En ik las ook dat er de 12de iets was in Elst? Nog foto's genomen? wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Mav, Helaas was ik er niet bij en helaas bezit ik ook geen Jeep.

Tussen de foto's op de site van de JeepClub vindt je af en toe 'n foto van een rode Wrangler met de naam "Dutch Rebel" op de motorkap. Die is van m'n maat Ruud van Huet. Daar heb ik wel eens mee gereden welliswaar op de snelweg van Nederland naar Zwitserland en terug met een flinke snelheid van 140 a 160 kpu. We hadden dan ook veel bekijks. Dat was een aantal jaren terug en midden in de winter, dus veel blubber, sneeuw, kou, steile hellingen en paden waarvan alleen een geoefend oog kon zien dat het een pad was. Er werd zelfs een keer s'nachts 'n flinke boom omgezaagd omdat ie midden op het pad in de weg stond. Deze route van ong. 6 km werd overigens door geen enkele deelnemer uitgereden, zo zwaar was het. Dat weekje was voor mij een hele belevenis vooral vanwege de sfeer en het gevecht tegen de elementen. Er deden ongeveer 8 terreinwagens mee en van verschillende nationaliteiten, maar de onderlinge noodzakelijke samenwerking was perfect! Overnachten deden we in een berghut, het eten was goed maar zwitsers basic. Voor mij een weekje om nooit te vergeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

juist dan is een cj5 een goede keuze: je kan hem hellemaal reviseren met een schroevendraaierset en een sleutelset. er is een dieselversie geinporteert door renauld, dus onderdelen zijn redelijk makkelijk te krijgen. en met 31" banden, en 2.5" verhoging is het al een redelijk beest. ik zou mijn yj ruilen voor een goede stock cj5...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...