Spring naar bijdragen

`verbruik


Recommended Posts

Heb sinds kort een andere computer in GC 4.0 van 93 gezet .

Auto loopt daar perfect op.

Nu heb ik het vermoeden dat het verbruik hoger is als van tevoren ohmy.gifhuh.gif

Rijd wel meest korte stukken waar ik het nu over heb, en ga dit weekend eens een wat langer traject rijden om het zo eens te proberen .

Reden van dit bericht is dat ik ergens op het forum wel eens meen gezien te hebben dat de computer zijn instellingen weer moet '' leren'' huh.gifhuh.gif ??

GC schakelt en trekt nu ook beter als met de vorige..

Computer is van exact hetzelfde jaar en type als de vorige kapotte voor de duidelijkheid,

Heeft ook ong. 5 maanden stil gestaan hiervoor. cool.gif

Is dit zo of heeft dit een andere reden???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JOHN GRAND@Oct 18 2005, 17:12

Heb sinds kort een andere computer in GC 4.0 van 93 gezet .

Auto loopt daar perfect op.

Nu heb ik het vermoeden dat het verbruik hoger is als van tevoren ohmy.gif   huh.gif

Rijd wel meest korte stukken waar ik het nu over heb, en ga dit weekend eens een wat langer traject rijden om het zo eens te proberen .

Reden van dit bericht is dat ik ergens op het forum wel eens meen gezien te hebben dat de computer zijn instellingen weer moet '' leren'' huh.gif   huh.gif ??

GC schakelt en trekt nu ook beter als met de vorige..

Computer is van exact hetzelfde jaar en type als de vorige kapotte voor de duidelijkheid,

Heeft ook ong. 5 maanden stil gestaan hiervoor. cool.gif

Is dit zo of heeft dit een andere reden???

<div align="right">

Vergeten blink.gifblink.gif ,, vind hem wel wat sneller en soepeler lopen nu, graag reactie rolleyes.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat een gc moet leren klopt. De laatste 40 a 50 ritten gebruikt hij om de motor netjes te laten lopen. Ook als de computer een keer zonder spanning is geweest zal dit geheugen leeg zijn.

Het kan dus zijn dat hij na het loshalen van de accu wat anders loopt als daarvoor. Dit zal vanzelf weer als anders worden.

Elke keer dat de motor wordt gestart zal als een rit worden opgeslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by simpleman@Oct 18 2005, 19:07

Dat een gc moet leren klopt. De laatste 40 a 50 ritten gebruikt hij om de motor netjes te laten lopen. Ook als de computer een keer zonder spanning is geweest zal dit geheugen leeg zijn.

Het kan dus zijn dat hij na het loshalen van de accu wat anders loopt als daarvoor. Dit zal vanzelf weer als anders worden.

Elke keer dat de motor wordt gestart zal als een rit worden opgeslagen.

<div align="right">

Okay. dan is dit ongeveer hetzelfde als wat ik nog wist denk ik ,had er al eens iets van gezien smile.gif

TNX LaGrand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...