Spring naar bijdragen

Photoenthusiasm
 Share

Recommended Posts

Inmiddels rijd ik met onze grand cherokee 5.9 van 1998 (origineel Nederlands, 4 e eigenaar, nooit off road of op gas geweest) 8 jaar. Heerlijke auto, maar het aantal garages dat er verstand van heeft neemt af. Gelukkig is in Deventer (mijn woonplaats) cherokee4me. Volgende week eens kennis maken. In ieder geval werd ik door hun via mail vanuit onzecamoing in Frankrijk goed geholpen: de auto wilde niet meer starten, direct na aankomst op de camping. De uiteindelijke tip van cherokee4me bleek de oplossing: de afstandbediening van de centrale vergrendeling werd gestoord door een wifi router of iets dergelijks. Na 1x afgsleept te zijn en nog eens terug naar de garage bleek 100m verderop parkeren de oplossing. Dinsdag ga ik een fles wijn afgeven als dank.

verder hoop ik veel info op het forum te kunnen vinden en ook eigen ervaring te delen, zoals bvb herstel van de schakelaar van de achterruit bij de le 5.9 en het moeizaam opengaan de  achterklep. Na zoeken op internet bleken de oplosingen simpel en goedkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...