Spring naar bijdragen

Jeep Cherokee 4.0 Jamboree '93


Daanoli
 Share

Recommended Posts

Heel raar, ik dacht dat ik het erbij had gezet!

Een goed onderhouden, oerdegelijke Jeep Cherokee 4.0 met grijs kenteken. Het gaat om een btw auto!

De Jeep rijdt op LPG, dus lekker goedkoop als je ondernemer bent. Voor ongeveer €30 per maand wegenbelasting.

De Jeep is 3 jaar in eigendom geweest, maar ik wil weer een auto met een achterbank. Er is kosten noch moeite gespaard om de auto te onderhouden, facturen van het onderhoud zijn aanwezig. De auto heeft een gloednieuwe dynamo en vorig jaar zijn er een set BF Goodrich nieuwe banden ter waarde van €600,-. Er is recentelijk (10-2016) ook nog een beurt uitgevoerd ter waarde van €630,-. Daarna is ook nog de dynamo vervangen voor €350,-.

De auto is ook voorzien van een handsfree set om te bellen in de auto.

Niet op de foto: Je krijgt er ook twee reserve wielen met banden met degelijk profiel bij.

De auto heeft sportvering en een 2,5" liftpakket, erg goed in het terrein dus. Daarnaast brult deze auto heerlijk als je gas geeft, kortom na één keer rijden ben je helemaal verliefd.

Vraagprijs €2.250 ex btw

Mocht je vragen hebben of meer willen weten dan vertel ik je het graag.

33869086_DxO.jpg

33869095_DxO.jpg

33869097_DxO.jpg

33869101_DxO.jpg

33869109_DxO.jpg

33869112_DxO.jpg

33869116_DxO.jpg

33869119_DxO.jpg

33869121_DxO.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...