Spring naar bijdragen

speakers voor YJ


Peeter
 Share

Recommended Posts

Ik ben mijn YJ uit 1990 aan het opknappen. Nieuwe spatborden, roestige stukken (laten) vervangen en daarna opnieuw spuiten. Omdat we toch bezig waren wilden we ook de defecte speakers in het dashboard vervangen. We wisten dat dat waarschijnlijk een aardige klus zou worden. Resultaat tot nu toe is dat we het hele dashboard hebben gedemonteerd en heel gemakkelijk bij de speakers konden komen. Het is een heel interessante klus en ik hoop dat we met behulp van alle gemaakte foto's de boel ook weer in elkaar krijgen. Maar we zijn optimistisch. Waar ik nu wat hulp bij nodig heb is het volgende: De oude speakers heb ik verwijderd en ik zoek nu nieuwe passende speakers hebben. Ik denk dat Pioneer en JBL passende speakers hebben maar wil graag weten of iemand ervaring heeft met een bepaald merk. Omdat ik ze op de originele plek in het dashboard wil hebben is het belangrijk dat ze goed op de oude pennen passen. 

Wie heeft hier ervaring mee?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je reactie. Dat het geluid geen super hifi wordt wist ik. Maar nu deed alleen de rechterspeaker het en dat was wat storend. Als ik geen passende speakers vind zal ik met de adapter ringen aan de slag gaan. Maar het mooist is toch als ze direct passen. Misschien komt er nog iemand die een merk weet dat direct past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...