Spring naar bijdragen

Plaats CD-wisselaar


Recommended Posts

Ik heb een CD-wisselaar gekocht, maar nou zou ik graag willen weten of dat daar een standaard plek voor is bij een Grand Cherokee 1996. Ik dacht zelf onder de achterbank, maar aan de ene kant zit daar de versterker al.

En hoe kan ik het best de kabel naar voren krijgen? Ik neem aan dat je die het beste onder de vloerbekleding kan leiden, maar gaat dit een beetje makkelijk. Wie heeft hier meer ervaring mee en kan mij adviseren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt zo'n versterker niet warm dan? Lijkt me voor beide apparaten niet zo goed. Heb ook nog wel plaats naast de krik denk ik, alleen ik weet niet of ik 'm dan vast kan zetten, omdat de ruimte voor het verwisselen van de CD-houder dan te klein is.

Heb wel gezien dat het loshalen van de radio iets omslachtiger is als bij de oudere types.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by GrandZJ@Oct 6 2005, 15:31

Wordt zo'n versterker niet warm dan? Lijkt me voor beide apparaten niet zo goed. Heb ook nog wel plaats naast de krik denk ik, alleen ik weet niet of ik 'm dan vast kan zetten, omdat de ruimte voor het verwisselen van de CD-houder dan te klein is.

Heb wel gezien dat het loshalen van de radio iets omslachtiger is als bij de oudere types.

<div align="right">

Waarom niet in de achterbak .ook handig om cd,s te wisselen ..

En dan wel uit het zicht houden natuurlijk,maar moet kunnen wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JOHN GRAND@Oct 6 2005, 15:53

Waarom niet in de achterbak .ook handig om cd,s te wisselen ..

En dan wel uit het zicht houden natuurlijk,maar moet kunnen  wink.gif <div align="right">

hmmm.........ik kom makelijker onder de bank dan ergens achterin de koffer

@GrandZJ warm.......tja zal best.maar het werkt altijd dus wat dat betreft geen last

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ogdak@Oct 6 2005, 18:03

Heb de mijne destijds achterin achter het reserve wiel gemonteerd, poetsdoek erover om hem aan het zicht te onttrekken.

Kabel heb ik langs de linkerdorpel naar voren geleid.

<div align="right">

Zo bedoelde ik het nou wink.gifwink.gifthumbsup.gif simpel en makkelijk cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij komt toch onder de achterbank, kabel al via het midden naar voren geleid, tis alleen een kl*teklus om bij die $@#!radio te komen met die kabel. Ik denk zelfs dat ik delen van het middenconsole los moet halen, zo goed zit ie ingebouwd. Iemand hier ervaring hiermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by GrandZJ@Oct 6 2005, 21:15

Hij komt toch onder de achterbank, kabel al via het midden naar voren geleid, tis alleen een kl*teklus om bij die $@#!radio te komen met die kabel. Ik denk zelfs dat ik delen van het middenconsole los moet halen, zo goed zit ie ingebouwd. Iemand hier ervaring hiermee?

<div align="right">

Bij mijn ZJ van 93 kun je makkelijk bij radio door het middencosole dat omhoog loopt zeg maar los te maken ,je kunt dan vrij makkelijk bij radio.

Lijkt moeilijk maar is goed tedoen ,

Denk dat het bij een 96er zowat hetzelfde zal zijn huh.gif

Hoop dat je hier iets mee kan ?? wink.gif

En het is idd een kl**te klus laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de 96-er moet iets meer losgeschroefd worden, alleen bedoelde ik dat het deel waar de radio ingebouwd zit een redelijk gesloten geheel is met weinig goede in-of uitgangen om een kabel te trekken.

Ben al met een plastic trekveer aan de gang geweest, maar na een hoop moeite (en gevloek) nog geen resultaat. Denk dus dat er meer dingen van het middenconsole los moeten, zoals de display en de aircoregelaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by GrandZJ@Oct 7 2005, 10:32

Bij de 96-er moet iets meer losgeschroefd worden, alleen bedoelde ik dat het deel waar de radio ingebouwd zit een redelijk gesloten geheel is met weinig goede in-of uitgangen om een kabel te trekken.

Ben al met een plastic trekveer aan de gang geweest, maar na een hoop moeite (en gevloek) nog geen resultaat. Denk dus dat er meer dingen van het middenconsole los moeten, zoals de display en de aircoregelaar.

<div align="right">

Klopt wel ja , is bij 93 er ook zo dat er weinig ruinmte is om kabel netjes en goed weg te werken,

Vandaar dat ikzelf gekozen heb voor een enkele cd speler met radio,wel met MP3 en WMA zodat er veel muziek op kan cool.gifwink.gif

Heb je al nagegaan of er al geen kabel ligt misschien, heb een Lumina waar dat wel zo is.!! smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey GrandZJ!

Ik heb ca. 2 maanden geleden ook een 6CD-wisselaar gekocht en hem gemonteerd in mijn 97er. De wisselaar zelf heb ik los geplaatst naast de krik onder de rechterachterzitting. Zo vaak wissel ik geen CD's daar heb ik een wisselaar voor ;-)

De kabel heb ik via de rechterdorpels getrokken; achter het dashboardkastje langs. De radio eruit halen is één ding; de kabel van beneden naar boven doorvoeren is een tweede (en k*tkarwei). Uiteindelijk is het me gelukt door de kabel vanuit de bestuurdersplaats omhoog te voeren. Ik heb een zaklamp ik het radiogat gelegd en ben onder het dashboard gaan liggen. Toen zag ik een gat groot genoeg aan de bestuurderskant en ben ik vervolgens met mijn arm omhoog gegaan en kon ik de kabel+connector erdoorheen duwen. Dat zit nu keurig in elk geval.

Ik ben echter wel benieuwd waar de originele wisselaar zit gemonteerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...