Spring naar bijdragen

Gezocht Een stoere CJ of Wrangler 4.0 met trekhaak.


The Dijk
 Share

Recommended Posts

Hallo beste Jeepers,

7 jaar geleden ben ik door het Jeep virus gegrepen en heb toen een Grand Cherokee aangeschaft waar ik echt heel veel plezier van heb gehad.

Na bijna 5 jaar heb ik deze weer moeten verkopen gezien de aanzienlijke kosten die er aan zaten te komen. Het was toe de bedoeling om een CJ en Wrangler terug te kopen. Helaas is dat toen niet gelukt en heb toen een ander merk gekocht ( Grand Vitara 2.0 ) om toch vervoer te hebben. Nu naar bijna 2 jaar toch besloten de auto te verkopen om toch weer een Jeep aan te schaffen.

Wat wil ik ??? 

Een stoere CJ of Wrangler 4.0 met trekhaak.

Het mooiste zou zijn als er ook een soft top en bikini top  bij zit

Auto is hoofzakelijk nodig voor dagelijks woon werk verkeer.

Ik ben al geruime tijd de markt aan het bekijken maar zie soms door de bomen het bos niet meer. Mijn technische kennis is beperkt wat het er niet makkelijker op maakt. Ik heb op het forum diverse aankoop tips verzameld die door mede Jeepers aangegeven werden.

Mijn vraag is dus…

Weet iemand van jullie Jeepers een betrouwbare CJ of Wrangler te koop binnen een budget van maximaal 9000 euro waar niet al te veel kilometers op staan.

 

Graag hoor ik van jullie.

Gr.  Nico…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎1‎-‎11‎-‎2016 om 9:27 PM zei maurice coolen:
5 uur geleden zei mr_cox:
5 uur geleden zei mr_cox:
5 uur geleden zei mr_cox:

Voor dagelijks gebruik zou ik niet snel kiezen voor een CJ7 met V8. Denk qua comfort dat je beter kan kijken naar een TJ van eind 90. Moet met dat budget lukken!

Voor dagelijks gebruik zou ik niet snel kiezen voor een CJ7 met V8. Denk qua comfort dat je beter kan kijken naar een TJ van eind 90. Moet met dat budget lukken!

Voor dagelijks gebruik zou ik niet snel kiezen voor een CJ7 met V8. Denk qua comfort dat je beter kan kijken naar een TJ van eind 90. Moet met dat budget lukken!

Hallo

Ik krijg een mooie cj7 binnen met v8 benz,

bij intr info@4offroad,nl

Gaan we doen... Thx

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...