Spring naar bijdragen

2x cj7 v8


puppy
 Share

Recommended Posts

wegens andere interesses willen we onze cj7's verkopen op ruilen tegen ford mustang 65-69 v8

de eerste is helemaal verbouwd voor wedstrijden (challenge, croatie, ultra4,...)

350 crate engine met afi injectie, hedmann headers,...

th350 automaat met oliekoeler en electric fan

dana 300 helemaal gereviseerd voorzien van twin stick (3 keer gereden)

scout dana 44 vooras, caster aangepast en ingekort tot cj breedte, versterkte steekassen, 4.88r&p en arb locker , wilwood 4pots remklauwen

ford 9" achter met detroitlocker, versterkte 31spline steekassen en wilwood 4pots remklauwen (58") (3 keer gereden)

14" radflow coilovers met tripple rate en extern reservoir

4 link voor en achter met draagarmen van st52 (naadloos) met heim joints de steunen zijn st52 met chromoly bussen ingelast

chassis is achter de zetels hermaakt in buis

radiator voor en achter met electric fans zowel apart te bedienen als met sensoren

tubefenders rondom, vooraan van poison spider achter is zelfbouw

stalen rolkooi

8274 lieren, vooraan met gigglepin twintop met bow1 motoren +40% versterkte gigglepin hoofdas en rem, achter met gigglepin hoofdas en rem en bow 1

warn m8000 toplier met bow1 alle 3 12v motoren aangestuurd door 24V

5x simex 35x11.5R15 op beadlock velgen (1 splinternieuw)

D&G tuning dashbord en electriciteit (waterdicht)

de jeep heeft nog de volledige jeep look dus geen halve buggy

prijs is vast op 15000 of inruil met ford mustang v8 65-69

 

de tweede:

350 tbi motor met hedmann headers

th350 automaat (behuizing is gebarsten maar er is een tweede gereviseerde bij die moet nagekeken worden)

dana 300

dana 30 vooraan zou versterkte steekassen hebben (niet bevestigd) 4.88

amc 20 achter met lockright, schijven en wilwood 4pots remklauwen one piece steekaassen, truss en geshaved

4" traimaster lift

5x general grabber op 10j alu velgen

restauratie is in 2012 afgerond maar door terrein te rijden heeft de lak wel terug wat aandacht nodig en de spatborden zijn gebartsen (bushwacker)

stalen rolkooi

kuipzetels en achterbank met harnas gordels

warn 8274 lier 

destijds gebouwd als daily driver en licht offroad werk

prijs is vast op 7500 euro of natuurlijk de mustang

 

ik heb ook nog tal van onderdelen liggen zoals softtops, steekassen, verlichting, electric fans, alternators,starters,... die worden meegegeven met de juiste persoon en als ze alle twee verkocht geraken!

ik kom niet zo vaak meer op het forum dus bij echte interesse best bellen naar

+32 494925477

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei michel1972:

Ik heb vorige maand een blauwe cj7 uit België opgehaald met Chevy blok en th400 erin. Ik wist dat het lastig kon worden bij de RDW maar vond het proberen waard. Ik leverde netjes de papieren in waaronder bewijs van goedkeuring als enig voertuig, identificatie van het voertuig en technische kenmerken en geldig keuringsbewijs. Kort samengevat is die jeep niet goedgekeurd door de RDW daar hij teveel afweek van de oorspronkelijke typegoedkeuring en bepaalde herkenningspunten ontbraken. Ik had met de verkoper die ik redelijk ken wel duidelijke afspraken gemaakt indien de jeep niet goedgekeurd zou worden dat tie terug ging naar België. Hij heeft hem begin deze maand verkocht aan iemand uit Frankrijk.

Vandaar mijn vraag naar wat foto's. Dan kan ik makkelijk bepalen of het zin heeft voor mij. Beetje aanpassen vind ik niet erg maar met zijn andere motorblok zit tie al op zijn 1/3 deel van aanpassingen wat de RDW toestaat bij een keuring.

Ik heb dus zeker interesse en zie de foto's graag tegemoet.

Michel geef me even te email dan stuur ik wat foto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei michel1972:

350 tbi motor met hedmann headers,th350 automaat (behuizing is gebarsten maar er is een tweede gereviseerde bij die moet nagekeken worden), dana 300, dana 30 vooraan zou versterkte steekassen hebben (niet bevestigd) 4.88, amc 20 achter met lockright, schijven en wilwood 4pots remklauwen one piece steekaassen, truss en geshaved, 4" traimaster lift, 5x general grabber op 10j alu velgen, restauratie is in 2012 afgerond maar door terrein te rijden heeft de lak wel terug wat aandacht nodig en de spatborden zijn gebartsen (bushwacker), stalen rolkooi, kuipzetels en achterbank met harnas gordels, warn 8274 lier , destijds gebouwd als daily driver en licht offroad werk, prijs is vast op 7500 euro

 

Dank voor de foto;s

Wat voor dashbord zit erin?

Je schrijft lak heeft wat aandacht? Moet ik dan denken aan krassen of echt schades met deukjes of roest?

Je schrijft dat de th350 gebarsten is en dat je een gereviseerde th350 heb klaarliggen maar ook die moet nagekeken worden. Als die gereviseerd is hoeft tie nog niet nagekeken te worden?

De 350TBI motor heeft nog zijn originele injectie of zit er een carb op? Hoeveel km heeft dat blok gelopen?

Mvg

Michel

 

 

Origineel dashbord met 2 autometers bijgeplaatst. Oliedruk, temp water temp automaat en oliedruk zijn van autometer.

Blok had 70000km toen die vorig jaar ingebouwd werd. Sindsdien max 1500km gereden. Had perfecte oliedruk en compressie.

De automaat dat erbij is is intern gereviseerd en er zit een shiftkit in. Daar moet iets mis gegaan zijn want in 1ste blokeerd de automaat alsof hij in P staat. Heb ook nog een revisiekit liggen die erbij mag. Dan hoeft er niets bij aangekocht te worden als de automaat nagekeken word.

De lak, daar zijn krassen in. En onder de bestuurdersdeur is een klein deukje. Maar geen roest!

Er zitten ook kuipzetels in en harnas gordels

Het is geen showcar, auto heeft sinds de zomer buiten gestaan en dat zie je aan de softtop...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...