Spring naar bijdragen

Maybe....GC 4.0


Black Foot
 Share

Recommended Posts

Maybe, just maybe, als ze goed genoeg is, mij aanstaat, komt er na een wel hele lange tijd weer een Cherokee....we gaan kijken naar een GC 4.0 uit 91, in 2001 uit Amerika gekomen, sindsdien 2 eigenaren gehad, in vaste onderhoud van garage, voor as en achter as vervangen afgelopen jaar, brandstofpomp vervangen, nieuwe apk, interieur aangepakt, wel veel kilometers (260k).....mag de pret niet drukken. Komt als tweede auto dus niet van afhankelijk.....gewoon om een stukje homeland weer voor de deur te hebben en van autorijden iets bijzonders te maken....ik hoop dat ze ons niet teleurstelt en aan de verwachting voldoet...fingers crossed !!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Black Foot:

ben ik natuurlijk direct benieuwd waar jij met jouw GC voor onderhoud heen gaat. Vroeger kwam ik bij 4x4 Scheveningen maar dat is gelukkig verleden tijd. Las net dat garage in Delft een goeie is.

Ik doe zoveel mogelijk zelf. Op de Binckhorst heb je nog niet zo heel lang een Hobbyhal zitten, daar kun je een brug of een sleutelplekje huren voor een schappelijke prijs. Mocht ik er niet uit komen, breng ik hem naar Siert (Garage Modern in Delft).

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...