Spring naar bijdragen

Afstandbediening cv XJ 2.5i 1999


Cantoon
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik heb slechts één afstandbediening bij mijn Jeep gekregen: een krakkemikkig gevalletje (zwart, met rode en groene knop) ?met 'Eagle' erop. Bedient de cv en de startonderbreker. Niet origineel dus. Maar hoe kom ik erachter of de ontvanger ook aftermarket is (kan me voorstellen dat de aftermarket zender toch ooit gewoon geprogrammeerd is voor de originele ontvanger)? Vind ik die onder het dashboard of in de console tegen het plafond?

 

Ik wil namelijk voor de zekerheid een extra afstandsbediening. Nou lijkt het me handiger om meteen twee nieuwe afstandsbedieningen aan te schaffen en te (laten) programmeren.

 

Vragen:

- waar kan ik originele afstandsbedieningen kopen (met eu-frequentie, niet us)?

- kan ik zomaar een andere universele ab laten programmeren bij bijvoorbeeld de dealer (ookal) is ontvanger wellicht niet origineel)

- kan ik zomaar zo'n universeel setje met ontvanger en twee zenders kopen? Of kom ik dan in de knoop met de startonderbreker die ook via de huidige afstandbediening loopt (als ik auto met afstandbediening open kan ik meteen starten, als ik met sleutel open moet ik eerst op de groene knop op ab duwen)?

- heeft iemand een andere handige/betaalbare oplossing?

 

Dank voor jullie hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...