Spring naar bijdragen

Cj7 4.2 Inj 1985


pedro.rr
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hallo Pedro,

 

Is er meer info die je kan geven over de CJ7? Staat van de motor, chassis, verhoging, hardtop/softtop, etc.

Ik zag dat er al jaren geen APK meer op zit, heb je hem zelf al zolang? of ook zonder APK gekocht ooit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor het weinige info,

Het gaat om een cj die lang gedemonteerd is opgeslagen door te weinig tijd, na opbouw 2 jaar geleden is hij 1 keer gebruikt om terein te rijden.

Heb hem nu een ongeveer een jaar, maar door gebrek aan vooral een goede sleutel plek gaat hij toch weer in de verkoop.

het werk wat er nog aan zit voor apk is vervangen stuurhuis heeft teveel speling, heb er een andere bij

verlichting voor , massa probleem

chassie heeft las werk achter bij voor bevestiging

Body keihard

een hardtop

Dingen die ik erbij heb gekocht

Interieur bekleding, moet wel schoon gemaakt worden

een softop zwart

een achter bankje van een Rocky past perfect .nog wel vast zetten.

Voor de rest wat op de foto`s staat is wat je krijgt.

Gr peter

voor meer info

nulzes 33958603

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Peter,

 

klinkt best wel goed allemaal.

Eigenlijk ben ik al een tijdje aan het kijken voor een CJ7, maar door omstandigheden duurt de aanschaf helaas allemaal wat langer.

Bij het zien van deze dacht ik: mooi in de buurt (kom zelf uit Enschede) ziet er verder ok uit.

Helaas heb ik de eerst komende maanden geen tijd om nu iets APK klaar te maken of er uberhaupt (werk)tijd in te steken.

Ik zoek een CJ7 om direct te kunnen rijden en eventueel na een x-aantal jaar verder op te knappen.

 

mocht je de CJ7 de komende maanden niet kunnen verkopen (lijkt me stug) kom ik hier graag op terug. :D:whistle:

 

groeten Arthur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • EJG locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...