Spring naar bijdragen

Stroomprobleem Wrangler Tj 2001B


BARTJE
 Share

Recommended Posts

Beste Jeepers,

 

Gisteren de Jeep uit de loods gehaald en bij het eerste stoplicht viel hij stil .Ik weet niet of dit mijn eigen schuld was of dat hij er gewoon mee stopte.

Met behulp van  dikke startkabels , ging zeer moeizaam , weer aan de praat gekregen.

Thuis aangekomen direct C-Teck 7.0A aangesloten. Ik dacht n.l. dat ik bij het stallen mijn zendertje aan had laten staan.

Lader bij aansluiten 3/4 vol en na 4 uurtjes gaf hij netjes 4/4 aan , zonder foutmelding.

Tegen de avond naar dierenarts en toen ik daar naar buiten kwam had hij weer geen animo.

Ratelend geluid in startmotor en "kreunend " geluid onder schakelaar van waarschuwingslichten , welke ik er per ongeluk had ingedrukt. ABS lampje in dashbord bleef branden.

ANWB erbij . In eerste instantie dacht hij dat de dynamo vervuild was omdat deze op zijn meter schommelde van 13,2 naar 14,9. Jeep valt vervolgens weer stil . Opnieuw opgestart , Monteur geeft aan dat hij denkt dat de accu kapot is omdat deze bij starten maar 3,5 volt geeft.

Op weg naar huis lichte het lampje "Check gaughes ", met wisselende intervallen op.

Hoe denken jullie hierover ?

Bij voorbaat dank voor informatie.

 

Groet Bart 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...