Spring naar bijdragen

Unieke Jeep Wrangler 4.2 '88


JC86
 Share

Recommended Posts

Hallo ik heb de auto hier al eerder aangeboden door middel van een link van marktplaats maar dat bleek niet te mogen! Daarom nu gewoon een nette tekst.. Ben niet heel handig met dit soort dingen dus vergeef me als het niet helemaal is zoals het hoort.. Oa met foto's !

Ik bied aan m'n Jeep Wrangler 4.2

De auto is in '95 geimporteerd vanuit de USA en sinds een half jaar in mijn bezit.Hij heeft 138.000 mls gelopen en is bij 132.000 gereviseerd met oa nieuwe zuigers.. Nieuwe brandstofpomp.. Nieuwe krukas.. Nieuwe bougies/kabels.

Toen ik hem kocht van de vorige eigenaar was net de motor gereviseerd en hij had het plaatwerk en de bodem helemaal aangepakt..en dat is echt duidelijk te zien! Dat ziet er echt weer top uit.De auto was geschorst toen ik hem kocht en ik heb de auto toen met een auto ambulance naar m'n vaste garage gebracht.

De auto heeft oa nieuwe remschijven en nieuwe leidingen gekregen..tevens gelijk een kleine beurt en nieuwe APK.Tevens hebben we een cherry-bomb laten monteren. Daarna is de auto naar de spuiterij gereden en heb ik ervoor gekozen om hem Marine grijs/blauw te laten maken met zwarte accenten! Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik vind het geweldig en het is uniek..

Het interieur hebben we ook aangepakt met oa nieuwe leren stoelen.. Een achterbankhoes van Bestop voor het bankje en een nieuw origineel stuur erin. De radio hebben we vervangen voor een moderne met USB en savonds kleurt een blauw led strip de voetruimte..

De reden dat ik de auto te koop zet is omdat ik zo n zelfde traject in wil met een volgende auto.. (Liefst een Corvette)

Ik ben ervan overtuigd dat de auto 100% is.. Zowel optisch als technisch en ben je serieus geintresseerd ben je natuurlijk altijd welkom om te komen kijken/rijden!

Mijn vraagprijs is 9500 euro

Ik krijg er helaas niet meer dan 2 foto's op.. De auto staat ook op marktplaats en ik

Kan evt via de mail meerdere foto's sturen.. Gr Jef

post-16696-0-91959400-1442341499_thumb.j

post-16696-0-24175400-1442341518_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...