Spring naar bijdragen

Pushbar En Sidetrays


Fresan
 Share

Recommended Posts

Kijk eens op Marktplaats. Daar worden dat soort dingen vaak aangeboden. Zowel tweedehands als nieuw. Zitten een hoop bedrijfjes op die voor vrij weinig push- en side bars verkopen. 

Voordeligste is natuurlijk om ze dan zelf te monteren. Is niet heel moeilijk, dus een leuk klusje voor een beginnend jeep rijder om "er in te komen".  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens op Marktplaats. Daar worden dat soort dingen vaak aangeboden. Zowel tweedehands als nieuw. Zitten een hoop bedrijfjes op die voor vrij weinig push- en side bars verkopen. 

Voordeligste is natuurlijk om ze dan zelf te monteren. Is niet heel moeilijk, dus een leuk klusje voor een beginnend jeep rijder om "er in te komen".  :P

Ik heb alleen geen idee wat of welke ik nodig heb of op mijn Jeep gaan passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meeste bedrijfjes maken ze op maat. Daar gewoon aangeven welk type en bouwjaar en dan kunnen zij je wel vertellen wat ze ervoor hebben. Verder gewoon zoeken op MP of dmv googlen met zoektermen als "jeep liberty/cherokee kj sidebars" etc. Zal voor dit type wat lastiger zijn als andere Jeeps maar het is er wel. Hier is er bijvoorbeeld eentje. En op Ebay is ook altijd wel wat te vinden

 

http://www.fun4cars.nl/nl/online-winkel/jeep/jeep-cherokee/product-2039-detail.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...