Spring naar bijdragen

Ipad Gps,


inny
 Share

Recommended Posts

Hello,

 

Beetje oversized maar vandaag houder voor iPad getest met GPS navigatie by Scout (https://itunes.apple.com/nl/app/gps-navigatie-by-scout/id389339088?mt=8).. zeer goede navigatie app en de belangrijkste reden voor mij: zeer goed offline navigatie (tip!). Ik heb inmiddels diverse apps getest (Navmii, TomTom Go en nog een paar: offline navigatie matig tot slecht.

 

Omdat ik volgende week een rit van 1000 Km voor de boeg heb en de iPhone als navigatie device een beetje beu ben (en geen roaming kosten wil hebben) bedacht Ik dat ik nog een 7" tablet heb liggen en dat misschien net iets beter is dan een iPhone.. maar die bezit geen GPS kwam ik (pas te laat) achter..dus dan maar eens met de iPad testen en kijken of dat wat is..

 

ik moet zeggen dat het er voor de omstander misschien een beetje overdreven uitziet maar het werkt wel erg goed: prettig om zo'n duidelijk overzicht te hebben met de geweldige app.

De houder is ook prima (stevig) en meteen maar een TomTom USB plug gehaald voor de 12V outlet (een iPad heeft nl meer stroom nodig om op te laden).. bijkomstigheid is dat de TomTom USB lader daar 2 USB poorten voor heeft: 1 voor een iPad (de rode poort) en een extra poort voor een ander apparaat.

 

Niet hele duidelijke foto maar geeft een beetje een beeld..

Opstelling is een test, ik kijk of ik de oplaadkabel via het ventilatie rooster kan laten lopen oid, houder kan makkelijk meer naar rechts (of naar links) verplaatst worden maar verder naar rechts is niet bevordelijk tijdens het rijden.

 

Groet Indro

post-16351-0-79924400-1430342181_thumb.j

bewerkt door inny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...