Spring naar bijdragen

Onderhoud En Nieuwe Apk,voor Mijn Gc 5,2 V8 Bij Maasbach 4X4


Recommended Posts

Hallo Mede Jeepers,

 

Had gisteren een afspraak bij Maasbach 4x4,voor een nieuwe apk en kleine beurt,echter moest er het een en ander worden gedaan aan de GC 5,2,voor de apk.

 

Zal even de factuur bijvoegen.

 

Ben zeer tevreden over Erwin en zijn collega monteurs.

 

Ik mocht de hele dag mee helpen en heb een hoop geleerd(waar kom je dit nog tegen dat je gewoon mag mee helpen).

 

Heb de hele dag samen met Jelle gewerkt(is echt een toffe peer en een zeer goede monteur!).heb een hoop van hem en Erwin geleerd over de GC.

 

Erwin en Jelle en de andere monteurs bij Maasbach 4x4 zijn echte Jeep experts,en beantwoorden al je vragen en leggen alles aan je uit,niets is hen te veel.

 

Voelde mij vanaf de eerste minuut bij hun van harte welkom,je bent direct een van hun,je bent daar geen vreemde maar meteen een gast!

 

Bij Erwin is de klant nog echt Koning!

 

Erwin en Jelle denken ook echt met je mee,om de kosten zo laag mogelijk te houden.

 

En de GC verlaat pas de werkplaats als die ook echt weer 100% in orde is!

 

Erwin en Jelle vertelde mij ook nog dat de GC,zeer mooi en erg netje's liep met zijn 336.450 km op de teller.

 

Erwin zij mij dat,er altijd goed onderhoud aan mijn GC moet zijn geweest,anders loopt het blokje niet zo mooi en netje's,Erwin zij ook nog dat bij normaal gebruik en bij goed onderhoud,mijn GC zeker de 600.000 km moet gaan halen.(kijk dat hoor ik graag).

 

Heb nu ook een nieuwe RVS Borla Pro-XS uitlaatdemper,met RVS  pijpen,en een zeer nette andere uitlaat pijp  (vanaf de demper) met RVS sierstuk,van een 5,9 V8.

 

Wat een sound! echt een mooi en donker V8 geluid,en een V8 roffel!  :lol:  

 

Ben er zeer blij mee,dat ik naar Maasbach 4x4 ben gegaan!

 

Erwin is voortaan mij vaste garage waar ik naar toe ga(,daar ga je niet heen,nee daar kom je thuis!)

 

Echt een top zaak,en geweldige monteurs.

 

Ik raad mede Jeep leden aan, hier zeker naar toe te gaan,je zal er geen spijt van krijgen!

 

Erwin nog bedankt man!

 

Groet,Richard

post-16292-0-30853700-1423960446_thumb.j

post-16292-0-39679500-1423961449_thumb.j

bewerkt door Richard V8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

tssss. zeker ook nog koffie gehad ?

:lol:  ja genoeg koffie gehad(prima koffie).,en patat met mayo en een fricandel met mayo gehad, :thumbsup:

 

Je heb bij Erwin meteen het gevoel,dat je er bij hoort,dat je een van hun bent,en je van harte welkom ben!

 

Dat noem ik thuiskomen.

 

Maasbach 4x4,is de place to be.

 

 

Groet,Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...