Spring naar bijdragen

Weinig Lucht Uit Blower


Recommended Posts

Dag allemaal,

 

Ben sinds 'n maand of 8 in bezit van een WJ 4.7 uit 1999. Heerlijke auto.

Heb aantal maanden geleden de blower module vervangen (aansluitingen waren heerlijk versmolten). 

Was ervoor maar ook erna niet happy over de luchtopbrengst. Krijg alleen op de hoogste stand voldoende luchttoevoer. op de automatische stand vaak veel te weinig.

De lucht wordt wel warm maar niet echt heet.

Heb natuurlijk de foutcodes uitgelezen, die zijn er geen. Ik ga (maar wellicht onterecht) er dus vanuit dat m'n blend doors niet de daders  zijn.

 

Iemand suggesties waar verder te zoeken?

Dank alvast!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Google maar eens op "Jeep WJ blend doors".

Heb ik een en ander over gelezen. Ik krijg wel warme lucht maar de hoeveelheid valt tegen in vergelijking met andere voorgaande auto's. 

Krijg ook geen foutcodes. Ga ik er ten onrechte van uit dat het zonder foutcodes niet m'n blend doors zijn?

De thermostaat wijkt overigens ook  flink af, wellicht is dat gerelateerd? 25 graden thermostaat betekend 19 a 20 graden interieur temperatuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Soms een vervuilde of natte interieurluchtfilter. Als je deze hebt zitten en kan vinden, best eens uithalen en (stilstaand) testen. 

Vocht en vuil blokkeren remmen het debiet enorm.

Sorrie voor late reactie. Filter was niet helemaal top meer maar zeker niet slecht. Had die al  voor m'n post er in z'n geheel uitgehaald. dan nog veel te weinig lucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...