Spring naar bijdragen

Jeebee Roadbook Eindhoven, 14 December


jofer
 Share

Recommended Posts

Waar we vorig jaar mee gestart zijn zullen we dit jaar mee eindigen. Wederom een Offroad rit in en rondom Eindhoven. De rit zal 75% onverhard zijn en een lengte hebben van 125 tot 150 km. In de rit zullen diversen plekken zijn waar je wat kan eten en drinken, ook zullen er tankstations te vinden zijn in de buurt van de rit.

We hebben onze uiterste best gedaan om het zo mooi en goed mogelijk op papier te zetten onze mensen hebben de rit nu al voor gereden en zijn helemaal tevreden. De inschrijving zullen we dan ook maar vast open doen voor een ieder die dit wel ziet zitten.

Dit alles werkt met een voorinschrijving. Je dient je op te geven op rit@jeebee.nl waarna je een mail terug krijgt met verdere info. Als je dit gedaan hebt ben je verzekerd van een plekje. Mocht je ondanks alles niet kunnen komen dien je je ook weer af te melden.

De start locatie is ergens anders als waar de finish is dus houd daar ook rekening mee!!!

De rit zal over de openbare weg zijn dus je dient alles in orde te hebben voor dit evenement!!

Precieze start tijd en eind tijd zullen we in november bekend maken maar het gaat leuk worden!

 

 

 

http://www.jeebee.nl/?tribe_events=14-12-2014

Ik heb me aangemeld en ik heb startnummer 37 gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...