Spring naar bijdragen

kokerbalk


jeepierre
 Share

Recommended Posts

Hoi

Vandaag Jeep voor de apk gehad en het volgende mijn achterste kokerbalk verrot.

De vorige eigenaar is hier al mee bezig geweest en heeft dit een beetje halfbakken gelast.Ik heb er zelf totaal overheen gekeken.

Nu wil ik woensdag a.s er een stuk in gaan lassen maar hoe kan ik het beste te werk gaan ,en dat het natuurlijk voor de aankomende jaren goed is.

Ik heb al een zoekopdracht geprobeert met koker balk maar hier kwam niks uit.

TIPS GRAAG!!

rot21oz.jpg

alvast bedankt voor de tips

GREETZ FROM THE EAST JEEPIERRE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een zelfde iets gehad. ik heb plaatstaal van 3 mm dik eroverheen gelast rondom op een manier dat de plaat overal nog zo'n 3 tot 5 cm over het verotte deel uitsteekt.

zorg sowiezo dat je alle rotte delen behandeld, je kan beter 5 cm te veel dan te weinig weghalen.

ook even de min van de accu af halen om gefrituurde bedrading te voorkomen, en natuurlijk het te lassen staal goed schoonpoetsen..

succes alvast!!

**EDIT::

Als je hulp nodig hebt moet je maar laten weten. ik woon 20km verderop..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Aug 22 2005, 22:55

Niet alleen de min..... trek gerust ook de stekker van de PCM er ff af..... wink.gif <div align="right">

of ik heb geluk gehad of er zijn kabouters die dat bij mij deden, ik haal namelijk alleen altijd de accu los.....

kan het btw veel kwaad als de PCM er nog op zit???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon in Lochem, als je Jeep weer apk heeft kun je wel is met mij en een kameraad (rijdt wel LARO) mee gaan de motorcrossbaan in Lochem over.. de bouwprojecten staan vanwege het drukke werk op een laag pitje, dat begint van de winter weer. stuur anders maar een PM als je een keer samen wilt gaan rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...