Spring naar bijdragen

MUDCUP Westervoort


dezperado
 Share

Recommended Posts

Ik had er dit jaar graag bijgeweest maar had al een afspraak staan met de Lionking in Scheveningen met de familie.

Wilde echter wel even melden dat Ruud van Huet onze voorzitter van de Jeep Club Nederland mee heeft gedaan met de Dutch Rebel die weer enigszins is opgelapt nadat hij over de kop is gegaan op de snelweg in Luxemburg. ( Niemand gewond)

De winnaar van de Mudcup is geworden Ruuds zoon Kenneth die de meesten van jullie wel kennen en Ruud is zelf 2 e geeindigd. Dit werd jaren gewonnen door NIET Jeeps

Even voor de duidelijkheid. Dit jaarlijks evenement heeft nix te maken met terrein rijden maar is een soort ter land ter zee en door de modder gebeuren.

Er wordt een sleuf gegraven in een weiland , water erin en dan maar door de IJselse klei en wie daar het snelst doorheen komt is winnaar. Ik heb vorig jaar de hulpbrigade met tractor op rupsbanden langzaam in de modder zien weg zakken en moest eruit gehaald worden met een kraan.

Veel plezier Veel bier en friet en veel publiek.

Wil je iemand achter een suzuki zien skien door de modder dan moet je volgend jaar komen kijken.

Ik kijk al uit naar Jeep Camp het echte terreingebeuren.

Hans wink.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...