Jeroen Rutten Geplaatst February 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst February 9, 2014 Kan iemend mij vertellen wat ik allemaal los moet maken om de motor te laten zakken. Wil de 4e en 5e verstuiver eruit hebben zonder gaten te moeten zagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst February 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst February 9, 2014 En je hebt een Daihatsu op LPG met 8 traps automaat? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst February 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst February 9, 2014 Gezien hij over 4e en 5e verstuiver praat denk ik dat het gaat om een 2,7l diesel in een WJ tot 2005 Hele klus die de meeste garages met een vlinke rekening belonen Weet niet precies wat er allemaal los moet, maar volgens mij moet zo ongeveer alles omlaag om goed genoeg bij de injectoren te kunnen. Met alles bedoel ik dan dus vooras, tussenbak/automaat (dus crossmember), motor rubbers en vast nog eea wat ik vergeet Waarom eigenlijk geen gat boren in de paravan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen Rutten Geplaatst February 15, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 15, 2014 Ja heb natuurlijk een jeep (anders zat ik hier niet op dit forum) en inderdaad een 2.7 diesel van 2003 Wilde geen gat boren, maar moest uiteindelijk wel. 4e ging er alleen nog met een grote slagtrekker uit. Maar de motor ligt zo onderin. Alleen de motorsteunen en de steun onder de turbo losgemaakt, toen kon ie net ver genoeg zakken om de 5e verstuiver er ook uit te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.