Spring naar bijdragen

Jeep Wrangler Tj 2002 Radio


ACE64
 Share

Recommended Posts

In mijn Jeep Wrangler TJ 2002 zit een goedkope VDO radio en ik zou graag weer een originele Jeep/Chrysler radio/cd (Infinity) inbouwen of wanneer mogelijk een JVC KW-R600BT Autoradio CD-speler of JVC KW-R600BT Autoradio CD-speler dit zijn de hoge modellen met usb en bluetooth maar ik heb geen idee wat wel en niet past en aangezien de originele Jeep radio's worden wel aangeboden op internet maar zijn redelijk aan de prijs en geld weggooien willen we niet.

 

Iemand een goed advies?

 

Met vriendelijke groet,

 

ACE 

   
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Beste ACE,

 

Ik moet thuis even kijken naar het model nummer, maar ik heb een JVC met bluetooth enz. enz. past als gegoten, ook de stekkertjes, dan hoef je geen nieuwe connectors aan te sluiten. Het valt natuurlijk altijd passend te maken, ligt er aan hoeveel moeite je er voor over hebt.

 

groeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste ACE,

 

Ik moet thuis even kijken naar het model nummer, maar ik heb een JVC met bluetooth enz. enz. past als gegoten, ook de stekkertjes, dan hoef je geen nieuwe connectors aan te sluiten. Het valt natuurlijk altijd passend te maken, ligt er aan hoeveel moeite je er voor over hebt.

 

groeten.

Thanks maar ik heb inmiddels een dubbel DIN van Alpine gekocht met bluetooth en parrot die ga ik pas maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...