Spring naar bijdragen

Radio Probleem


Recommended Posts

sints ik de auto gekocht heb is er een probleem met mn radio, als ik de cd of tape aanzet is het geluid goed maar als ik de radio aanzet dan is het niet om aan te horen.

als ik er maar een beetje Bass in draai dan hoor ik niet eens meer om welke muziek het gaat,ik heb alle stekkers schoon gemaakt maar geen verschil.

het klinkt of al de speakers zijn opgeblazen.

rara hoe kan dit?

mvg dick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het geluid met cassete of CD wel goed is dan zijn de boxen niet opgeblazen. Het zou aan je antenne ontvangst kunnen liggen, kan de radio wel alle zenders makkelijk en snel vinden?

 

Als je nog een andere radio hebt liggen dan zou je die even kunnen aansluiten en kijken wat het radio geluid dan doet. Kan zijn dat CD en Tape over een ander versterker kanaal in de radio worden aangestuurd en dan zit het probleem dus in de radio zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank voor de reacties, ik heb even gekeken en hij pakt inderdaad afgeronde frequenties maar de auto is van 96 en in 97 ingevoerd het lijkt me stug dat de vorige eigenaar(en) geen radio hebben geluisterd.

een andere radio heb ik niet liggen,ik heb wel een andere amp geprobeerd maar geen verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...