Jester Geplaatst October 5, 2013 Rapporteren Share Geplaatst October 5, 2013 Afgelopen weekend trapte ik (naast electrische problemen) mijn koppelings slave cylinder in puin. De lokale garage heeft de Jeep toen zaterdag opgehaald en die heb ik gister weer naar huis gebracht (had aangegeven dat er geen haast was, vandaar de week werk). Ze hebben de bout aan het pedaal opnieuw moeten vastzetten (was losgekomen) en de werkcylinder vervangen. Helaas viel me meteen op dat het pedaal enorm zwaar ging en de koppeling heel hoog pakte. Rondje door de polder gereden en maar weer terug naar de garage. Daar wegrijdend, kwam ik bijna niet meer weg. Koppeling slipte enorm. Dus staat de auto daar weer. Iemand een idee wat er aan te doen valt? Voor de vervanging ging het pedaal een stuk lichter en was de koppeling prima. Kan me niet voorstellen dat de koppelingplaat/drukgroep nu opeens op is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.