Spring naar bijdragen

4X4 Anders 28-29 September Avond-Nachtrit (Navigator Gezocht)


PepijnS
 Share

Recommended Posts

Ik heb me ingeschreven voor de avond-nachtrit van www.4x4anders.nl a.s. Zaterdag op zondag a.s. te Riel. Verzamelen om 20:00 uur. Echter heb ik nog geen navigator kunnen vinden, iedereen is al bezet met bruiloften verjaardagen of DTM bezoeken.  :D of ze zien de bui al hangen en hebben weinig zin misschien de modder in te moeten  :D

 

Gaan er misschien nog Jeepers van hier a.s. weekend naar Riel?

 

Ik zoek dus nog een navigator of anders een equipe om achter aan te hobbelen. Ik heb plek voor 1 persoon aangezien het bankje uit de TJ is zodat de hond achterin de ruimte heeft.

 

Ik heb geen idee hoelang de rit is en hoelang deze gaat duren, is voor mij de eerste keer dat ik met een 4x4 anders evenment mee doe. Misschien zijn er mensen die met meer als 2 personen gaan en wellicht vind een van de extra passagiers het leuk te navigeren in plaats van achterin zitten!? Zelfs een stukje van de route zelf te sturen. Heb er geen probleem mee iemand anders ook een stuk te laten rijden.

 

Als je zin en tijd hebt laat het hier maar weten of stuur een PB-tje

 

hopelijk tot zaterdag  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Even een update over het terrein.

 

Het is een leuk terrein, redelijk groot maar nog onontgonnen wel wat hoogteverschil maar niets spectaculairs. 2 brede paden over de lengte die in de breedte verbonden zijn met een 3 tal brede paden en wat kleinere paadjes tussendoor. 2 grote open stukken waar voornamenlijk de braamstruiken 2 meter hoog staan.

 

Uiteindelijk de rit niet gereden maar wel een paar uur met een aantal modderpoelers rondgereden. Ze hadden wel een aantal leuke kuilen gegraven verder zijn er dus nog weinig paden. De eigenaar is niet al te moeilijk zolang hij maar weet wat er aan de gang is, de afspraken nagekomen worden en er overleg is, is er veel mogelijk heb ik begrepen.

 

We hebben daar waar het van de eigenaar mocht "nieuwe paden" gemaakt dwars door het kreupelhout en de lage begroeing heen. Voorlopig denk ik niet dat het terrein geschikt is voor rijders die zuinig zijn op de lak van hun Jeep. Daarvoor zijn de weinig aanwezige paden nog te smal en te weinig bereden. Er staan veel dorre dennen en er steken nogal wat takken her en der uit de begroeing. Op de smalle paadjes piepen de lekker over de lak. Er is dus nog wel het nodige kapwerk nodig om er een voor iedereen geschikt terreintje van te maken.

 

Van horen zeggen lijkt het nu op het terrein de Landsard helemaal in het begin. Een erg nat/modderig terrein zal het echter nooit worden. Gezien de klapzand bodem blijft water daar niet lang staan. Misschien als er wat meer gegraven kan worden en met wat tijd dat er wat modderige stukken te creeeren zijn. Een zwarte route zal er dus niet snel uitgezet kunnen worden tenzij er flink met een graafmachine aan de slag kan worden gegaan.

 

Hoe het verder gaat met dat terrein geen idee, het wordt gedoogd en zolang er geen klachten uit de buurt komen heeft de gemeente er geen problemen mee. Wellicht toch interessant voor de Jeep club om een keer te gaan kijken. Contact loopt voorzover ik begrepen heb via 4x4 anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het verder gaat met dat terrein geen idee, het wordt gedoogd en zolang er geen klachten uit de buurt komen heeft de gemeente er geen problemen mee. Wellicht toch interessant voor de Jeep club om een keer te gaan kijken. Contact loopt voorzover ik begrepen heb via 4x4 anders.

 

 
Ik kan het wel eens met de Jeepclub bespreken of dit misschien wel eens interessant is.
Voor zover ik weet hebben die daar wel graag vergunningen voor.
 
Ik gooi het in de groep. 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...