Spring naar bijdragen

Lpg Gaat Ineens Tikken Bij Het Starten En Schakelt Niet Meer Naar Benzine


Recommended Posts

Ik heb een probleem met mijn lpg installatie. Vandaag wilde ik de auto starten en ineens merkte ik een heel snel tikkend geluid op wat uit de lpg tank komt. Normaal gesproken kan je op het knopje drukken om hem om te schakelen naar benzine maar dat doet hij niet meer, het lampje blijft ook oranje. Hij blijft hem terug schakelen naar LPG en blijft maar tikken :( . De motor draait wel als ik hem start. Wat kan dit zijn? En kan ik er nog mee rijden tot aan de garage om hem na te laten kijken?


En waar kan ik de zekering vinden van de lpg installatie om hem uit te zetten zodat ik eventueel wel gewoon nog op benzine kan blijven rijden tot de lpg installatie is gemaakt?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

bewerkt door thegirl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan de zekering helaas niet vinden :( Ben er wel achter dat het hele harde tikkende geluid bij het relais vandaan komt die zich in de behuizing bevind die aan de gastank vast zit. De garages hier in de buurt hebben er geen verstand van dus nu moet ik opzoek naar een lpg monteur.

bewerkt door thegirl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou eens naar de spoel laten kijken welke op je gastank zit. heb hier zelf ook een probleem mee gehad. tank is wel een onderbouw, weet niet of dat bij jou ook zo is, en spoel was aangetast door water en vuil. resultaat was dat deze de klep niet meer schakelde.

 

Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De auto heb ik naar Nico in Wommels gebracht en die vonden wat corrosie op de aansluitingen van de lpg computer. Schoongemaakt en hij doet het weer. Nu kijken of hij het blijft doen en zo niet dan moet ik alsnog naar een lpg monteur.

De ledjes op het kastje kloppen alleen niet meer, hij geeft nu 3 groene ledjes aan terwijl hij voor de storing op 1 ,soms 2 ledjes stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...