Spring naar bijdragen

't is niet Jeep


BUFFALO
 Share

Recommended Posts

Medejeepers,

ik weet dat het hier eigenlijk om de auto draait, echter, voor mijn dochter ben ik op zoek naar een 2e hands notebook met mgl. tot wifi. Nou dacht ik: we zitten aan de 934 OEPS 935! forummers inmiddels ( let op mijn voorspelling tongue.gif ), er kan er best wel eens 1tje tussen zitten die mij kan helpen, toch?

Prijskaartje wat eraan mag hangen is uiteraard afhankelijk van wat er wordt geboden, maar maximaal tot zo'n 200,00 Euriootjes, hoop ik.

PM? Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

943 gebruikers, 65 keer gelezen en geen reactie cry.gif

w8ff! dat zijn 9 nieuwe gebruikers in 5 dagen, er moeten nog 57 gebruikers bijkomen voor de 1000. ff kijken....9 per 5 dagen is dus 1.8 per dag, dus voor 57 nieuwe gebruikers is dat 57: 1.8 = 31,6 dagen voor de duizend!!

Dus op 10 september voor 08:00 zitten we op de 1000 forummers thumbsup.giflaugh.giflaugh.gif

Oh ja, douw hier maar een slotje op, komt toch geen reactie. Wel vreemd, alle gebruikers zitten op het internet met pc's en niemand een idee voor een gbruikte notebook of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BUFFALO@Aug 9 2005, 19:54

943 gebruikers, 65 keer gelezen en geen reactie cry.gif

w8ff! dat zijn 9 nieuwe gebruikers in 5 dagen, er moeten nog 57 gebruikers bijkomen voor de 1000. ff kijken....9 per 5 dagen is dus 1.8 per dag, dus voor 57 nieuwe gebruikers is dat 57: 1.8 = 31,6 dagen voor de duizend!!

Dus op 10 september voor 08:00 zitten we op de 1000 forummers  thumbsup.gif   laugh.gif   laugh.gif

Oh ja, douw hier maar een slotje op, komt toch geen reactie. Wel vreemd, alle gebruikers zitten op het internet met pc's en niemand een idee voor een gbruikte notebook of zo?

<div align="right">

Heb nog wel een labtopje maar is een wat ouder model, zeker geen wifi of wat dat mag zijn erop cool.gifhuh.gif , is nog Windows 98, echter weinig gebruikt .Tja

Kan er wel een BIFI bij doen als dat goed is rolleyes.gifunsure.gifbye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...