Spring naar bijdragen

1987 Yj Gauges Tellers


Recommended Posts

Dag allemaal 

 

zo als meerde forum members misschien weet al dat ik en tijd bezig ben, met het ombouw van mij 4.2l naar een 4.0l  ho motor.

ik heb wel eens gehoorde dat de benzine en kilometers tellers ( gauges  ) in de yj moet ik veranderen is dit zo ?

 

en zo ja wat moet ik er aan veranderen 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal 

 

zo als meerde forum members misschien weet al dat ik en tijd bezig ben, met het ombouw van mij 4.2l naar een 4.0l  ho motor.

ik heb wel eens gehoorde dat de benzine en kilometers tellers ( gauges  ) in de yj moet ik veranderen is dit zo ?

 

en zo ja wat moet ik er aan veranderen 

 

Als je dezelfde tussenbak en brandstoftank houdt, hoeft er niets te wijzigen aan het dashboard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok top dat scheelt mij wat tijd een geld dus, ik heb de 242 tussen bak en de pomp + zender unit al over gezet in de yj tank, die heb je misschien al gezien 

 

http://www.jeepforum.nl/topic/26783-zelf-gemaakt-yj-benzine-tank-zender-unit-pomp/

 

maar hoe zit het dan met de km teller die is toch anders, de  yj 1987 is mechanisch  en de xj is electies maar er zit wel alles bij van de xj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...