Spring naar bijdragen

Vertikale Raamrubbers Monteren Chief


Recommended Posts

Vandaag doos met spullen van BJ offroad binnengekregen met onder andere de verikale raamrubbers voor in de deuren van de Chief.

Iemand ervaring met het vervangen hiervan?

Kan de geleider uit de deur, of moet het van binnenuit en het raam eerst uit de geleider halen?

Hoor het graag voor ik eraan begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dacht ik gezien te hebben Theo, maar volgens mij als je de 3 bouten aan de slotkant van de deur losmaakt en 1 aan de scharnierkant plus de 3 kruiskopboutjes boven het driehoekraampje, kun je het raamframe uit de deur lichten en dat maakt montage van het nieuwe rubber makkelijk.

Of zie ik iets verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat kan , het is voor mij alweer een tijd geleden dat ik dat gedaan heb weet alleen nog hoe het zit,

en ongeveer wat ik gedaan heb zal waarschijnlijk wel ook de binnen bekleding van de deur er afgehaald hebben

maar niet het gehele raam mechanisme dat weet ik zeker.

 

Dat dacht ik gezien te hebben Theo, maar volgens mij als je de 3 bouten aan de slotkant van de deur losmaakt en 1 aan de scharnierkant plus de 3 kruiskopboutjes boven het driehoekraampje, kun je het raamframe uit de deur lichten en dat maakt montage van het nieuwe rubber makkelijk.

Of zie ik iets verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...