Spring naar bijdragen

Nieuw Maar Toch Ook Niet


woody1975
 Share

Recommended Posts

Hi allemaal,

 

Ook ik zal me hier dan maar even voorstellen, ik ben Eric, 44 jaar en al bijna 18 jaar besmet met 4x4 virus, Het begon bij mij in 1995 toen ik mijn eerste Jeep aanschafte, een donkerblauwe XJ in Performance uitvoering, heerlijke gezinsauto, perfect om de caravan te trekken en een hoge funfactor.  Ruzie met mijn vrouw toen ik in 2004 de Jeep  :cry: inruilde voor een Range Rover, Zij had liever de Jeep gehouden en haar GTI tje de deur uitgedaan. Sinds vorige week heb ik toch de stap gezet om een oude jongensdroom te realiseren en een GrandWagoneer gekocht, gezien de huidige belastingregels niet verstandig :no:  maar wel een leuke keuze. Gezien de jarenlange vete tussen Jeep en Land Roverrijders moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat de Range rover  niet verkocht is nadat hij de Jeep achter op de autoambulance had opgehaald. Zij staat netjes geparkeerd naast twee zusjes die ook in mijn bezit blijven, ik ben nu eenmaal liefhebber van beide auto's  :D In ieder geval ga ik voorlopig in de Woody rijden om het komende half jaar te bepalen waar deze verbeterd of aangepast moet worden en waar ze wat TLC nodig heeft. De eerste punten staan al op de lijst na 100 kilometer dus ik zal hier nog wel eens snuffelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...