Spring naar bijdragen

Kortsluiting


bobbyagusta
 Share

Recommended Posts

Hallo jeepers , ben met mijn verlichting bezig . Grote koplampen en knipperlichten in de gril aan het plaatsen . Nu is mijn zekering ( tail parklights ) kapot gegaan en zelfs doorgebrand in de zekeringkast . Heb volgens mij alles goed aangesloten en een extra massa gelegd voor het stadslicht vd grote koplampen . Het is even goedgedaan dwz voor Brande alles maar achter Brande alles op 1fitting . Ik weet het even niet meer en had graag hulp gehad . Misschien dat iem dit ook al eens aan de hand heeft gehad . Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jeepers , ben met mijn verlichting bezig . Grote koplampen en knipperlichten in de gril aan het plaatsen . Nu is mijn zekering ( tail parklights ) kapot gegaan en zelfs doorgebrand in de zekeringkast . Heb volgens mij alles goed aangesloten en een extra massa gelegd voor het stadslicht vd grote koplampen . Het is even goedgedaan dwz voor Brande alles maar achter Brande alles op 1fitting . Ik weet het even niet meer en had graag hulp gehad . Misschien dat iem dit ook al eens aan de hand heeft gehad . Alvast bedankt

Ik heb volgens mij al een idee wat het kan zijn . Heb grote koplampen met stadslichten ingebouwd en niet goed gesoldeerd waardoor de plus en min tegen elkaar zijn gekomen ( heb de gaten vd lelijke knipper/stadslichten laten dicht lassen )

Heb wel nog een andere vraag ;  waar zit de plus vd remlichtschakelaar precies ? welke kleur draad ? Ivm met het ombouwen van americ. achterlichten  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren mijn nieuwe achterlampen erop gezet maar bij mijn lampen heb ik een rode draad , bruine en witte draad . Van 1 weet ik zeker wat het is maar de andere 2 niet . Ken het niet zo goed zien op de foto van de topic " Amerikaanse lichten ". Alweer bedankt , zal een paar foto's plaatsen als mijn jeep klaar is . Heb veel vernieuwd en compleet gespoten , binnenkort 4" lift en dan eindelijk touren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...