Spring naar bijdragen

Xj Met Moteur Problemen


stevenxj
 Share

Recommended Posts

Hallo ik ben steven en ben nieuw op dit forum .

 

Ik heb zelf een xj uit 1997 waar ik al veel problemen mee heb gehad .

Ik had mijn jeep 1 week en toen was mijn dieselpomp stuk deze is reeds vervangen.

Na een 3 tal maanden kwam er op eens heel veel rook uit de uitlaat na verder onderzoek bleek hij koelvloeistof te lekken in 1 van de klassen .

Toen hebben ik en een vriend de moteur eens helemaal open gedaan en de rest onderzocht toen bleek er dat er geshoemeld was met de turbo en dat er stukken van afgebroken waren.

Toen had ik nagevraagd bij andere jeep liefhebbers en zei zijden dat de 2,5Tb moteur italiaanse brol was nu ben ik helemaal het vertrouwen verloren in deze auto.

Nu heb ik wel al een andere moteur gekocht met 120000km op de teller en alles er nog aan dieselpomp turbo etc,,

Deze zal zaterdag geplaats worden.

 

Iemand ervaring met deze problemen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor de reactie er is inderdaad ook aan gewerkt geweest door mensen met verstand van zaken voor het tegen een zo goed mogelijke prijs te verkopen maar zonder inhoud , het raam hadden ze bv . gestut met een ijzer werkje omdat het moteurke kapot was en met de turbo geshoemeld geen enkel radio box zat er nog in kijk wat je koopt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...