Spring naar bijdragen

Cj5 1976 Restauratie


Recommended Posts

hallo alllemaal ik zal me even voorstellen , ben robert 42jr en woon in zuid holland..

ik ben deze winter druk met het opknappen van een oude jeep cj5 uit 76.. ik heb hem al lopend gekregen .

nu begin ik met het electrische gedeelte.. verlichting en knipperlichten en gevarenlicht.....

is er iemand met een simpel aansluitschema of iets in die trent?

grtzzz

post-10250-0-23901600-1351943711_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi er ligt een 3.8l - 6 in line in , 3bak.

hij heeft de richtingaanwijzer-handel aan de stuurkolom...

ik mis ook nog de hazzard-knop is daar een speciale schakelaar voor ? ik weet dat hij bij de jongere cj's onderaan de stuurkolom zit... hier niet... ik kan evt een schakelaar extra plaatsen en extra relais...

De gewone verlichting/remverlichting heb ik reeds in orde.. ga ook nog even opzoek naar een achteruitrij

schakeling.. op de versnellingsbak...

in t verleden heb ik ook een cj7 gehad uit '77.. dat was een V8 maar is weggerot en t blok was op.. heb toen besloten om er afstand van te doen...

groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanks top!!!

heb je toevallig ook nog een tekening van de grte kmteller .. er zitten 3 pootje bij de feul en welke draad nu waar moet ...? temp-meter ...

kan ook wel wat proberen maar als je er iets van hebt zou wel helemaal top zijn , welke lampjes waar enzzz

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

hallo, even kleine update,

motor loopt als een zonnetje .. verlichting brand , knipperlichten werken perfect.. dashbord aangesloten..

nu nog de remmen controleren en alle olie in de bakken verversen , cardan fusssee smeren en t plaatwerk reparen..

post-10250-0-89674000-1354519756_thumb.j

post-10250-0-39595700-1354519844_thumb.j

post-10250-0-56362300-1354519869_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...