Spring naar bijdragen

Elektrisch Probleem?


robert
 Share

Recommended Posts

vandaag nog eens mijn jeep gestart kom ik erachter dat mijn rechter achterlicht het niet meer doet,de rest van de verlichting die doet het gewoon netjes.

nieuw lampje erin maar nog steeds niks.zekeringen nagekeken geen defecte aangetroffen.

ook doet het knipperlicht het niet meer zowel links als rechts dus morgen maar even een nieuw relais halen want denk dat dat het probleem is daarvan.

ik heb met een spannings meter gekeken of er wel stroom is in het rechter achterlicht en dat is er niet mijn achteruit rijlicht doet het wel aan de rechterkant.

zou het kunnen dat door een defeckt knipperlicht relais daarom ook de verlichting niet doet rechts,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na lang zoeken heb ik het probleem gevonden, het lag aan de kabel die aan de lamp unit zit.daar is in een ver verleden eens een stekkerdoos voor de trekhaak aangemaakt door de vorige eigenaar met van die blauwe blokjes,was mooi afgetaped met vulcanisatie plakband dus zag je zo niet direct.meteen ook maar de andere kant gedaan was dezelfde tape en zelfde breuken.nu werkt het weer na behoren.

Had het eigenlijk wel kunnen denken want de kabelboom van de motor was ook zo geknutselt.deze heb ik compleet vervangen door een nieuwe te maken en de verlichting ook aan de voorkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...