Spring naar bijdragen

Super Swamper 36*12.5R16 Tsl Sx Nieuwstaat


Peter_84
 Share

Recommended Posts

ze zijn er nog. Dus ze kunnen eventueel los weg.

Ik heb een setje 39.5 iroks onderweg

PM me aub wat jij voor de 5 banden los wil hebben.

Laat jij de banden via Lelystad of een omweg hierheen komen? Via Lelystad is veel sneller maar de omweg scheelde behoorlijk in de kosten merkte ik.

Ik hoor het wel.

Gr Michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw en gebruikt in Amerika maar kijk ook eens geregeld op google en gebruik dan je zoekfinder met datumbeperking en eventueel taal in keuze voor heel Europa.

Michel effe of topic, hoe doe je dat ? Heb van de week nog tegen vriendin gezegd dat ik enkel in europa moest kunnen zoeken maar wist niet hoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Michel effe of topic, hoe doe je dat ? Heb van de week nog tegen vriendin gezegd dat ik enkel in europa moest kunnen zoeken maar wist niet hoe.

Peter,

Ik ga naar www.google.nl en dan vul ik de merknaam van de band in. In dit geval super swamper. Let wel op dat het ook kan voorkomen dat mensen de naam niet juist schrijven. Dus bijvoorbeeld aan elkaar. Achter de merknaam vul je autobanden in in de taal waarin je wil zoeken. Dus bijvoorbeeld super swamper reifen of super swamper neumaticos of super swamper pneus enz. In google kan je dan ook zoeken op datum. Dus bijvoorbeeld alle post van de laatste week of maand.

Verder kan je natuurlijk alle ebay verkooppunten binnen europa in de gaten houden. Dus ebay Uk of Duitsland enz.

Ook kan je natuurlijk buiten Europa zoeken. Pak bijvoorbeeld ebay.com. Daar verkopen ze veel nieuw en wat gebruikt. Ook op craigslist kan je veel super swampers vinden. Het forum pirate4x4.com verkoopt ook veel terreinbanden. Als je banden heb gevonden kan je ze sturen naar een nederlands echtpaar in Texas. Die verschepen 1 maal per maand in een 40ft HC contaner materialen naar Lelystad. Op deze manier krijg ik o.a. dat soort banden hier zowel nieuw als gebruikt. Er zijn meerdere wegen die naar rome gaan uiteindelijk.

Kort samengevat moet je gericht zoeken op google binnen een bepaalde datum en dan kom je tegen waar je naar op zoek bent.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...