Spring naar bijdragen

Lpg Installatie Inbouwen


dedoo
 Share

Recommended Posts

Hallo,

we willen graag een LPG installatie inbouwen in onze "nieuwe" CJ7 '83 4.2 en we hebben al verschillende dingen gelezen en opgevraagd en we zien complete setjes te koop voor tussen de 600 en 750 euro en compleet ingebouwd en afgemeld bij de RDW voor 1145 althans dat gaf Mandigers me gisteren door. Ik vind dat verschil best groot als het zelf te doen is.

Is het te doen zelf inbouwen?

En dan de afmelding bij de RDW moet je dan naar een keuringsstation of hoe werkt dat precies?

tnx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook niet zo bang voor het inbouwen. Maar heb minder goede ervaring met mijn vrienden bij de RDW.

Wat moet er gedaan worden voor het afmelden? Ik neem aan dat dat niet alleen even doorbellen is. En mag ik pas op LPG rijden als ik daarvandaan weg rij? :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zelf inbouwen alles volgens inbouwen voorschriften zijn te down loaden of via de leverancier te verkrijgen

let op tank vulling moet buiten de auto en afsluitbaar zijn enz enz

dan naar rdw daar meten ze co en kijken ze of alles volgens voorschriften is ingebouwt

zo moet spoel van tank afslaan of sluiten als kontact afgezet word daar kijken ze naar

en ze doen een lek test met een gas snuffelaar

valt wel mee verder

zorg wel dat co goed staat wand dat stellen ze daar echt niet word gewoon afgekeurt als het te hoog staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice. Dan ga ik het leuk zelf doen. Nou had ik gisteren kontakt met Mandigers en die kan een setje leveren voor 625 van een omvl-s maar hoorde van Edwinn dat hij geadviseerd was impco te installeren nou dacht ik dat impco alleen was voor de motoren die meer toeren draaien en dorstiger zijn dan de omvl setjes of heb ik dat mis? wat zijn nou precies de verschillen tussen die twee?

Iemand backfire problemen gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...