Spring naar bijdragen

start probleem 2


Recommended Posts

Hoi, weet nu denk ik hoe een bericht te plaatsen (ja , simpele ziel he , zeg het maar), maar ik rook niet... tongue.gif

Heb al een berichtje gedaan gister over grand Cherokee startprobleem,

In een reactie van iemand zou het aan het contact kunnen liggen (????).

ga dit eens ff na maar is al nagekeken door WW ,maar ja .

Verdere reacties wijzen in richting van alarm maar het zal toch niet zo simpel zijn om er alles ,,gewoon ,, tussen uit te halen en dan zou het weer goed zijn ??

heb dit nog niet geprobeerd; reden ,, mocht het niet daaraan liggen valt het moeilijk uit te leggen aan iemand die er nog naar komt kijken om te maken snapt u wel.

Alles is dus nog in de staat zoals ik hem heb gekocht, heb alarm nooit gebruikt ,afstangbediening zou ook niet werken en alarm staat ook uit op hoofdschakelaar,echter blijft dan wel startonderbreker in werking volgens beschrijving alarm van het merk EAGLE .

Denk zelf ook in richting van dat alarm toestandje maar heb geen zekerheid en zoek iemand die daar inthuis is zeg maar ,alarm dus ,

Dit hoeft uiteraard niet voor niks te gebeuren, zal blij zijn als ie weer normaal start en niet na lange tijd wachten, heb daar ook geen zekerheid van.

JEEP staat nu een tijdje al geschorst en evt, hulp zal hier moeten gebeuren, meld dit er maar ff bij.

Hoop weer een mede JEEP rijder te worden door evt. hulp van mede JEEPERS wink.gif

mvg John Grand mob. 06-30049468

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BUFFALO@Jul 4 2005, 19:48

ook ik is een simpele ziel biggrin.gif

als er niets duidelijk kapot is ( en dat lijkt wel zo omdat je bak wel draait, begrijp ik uit je eerste verhaal ) waarom dan niet eerst proberen de computer te resetten?

<div align="right">

hoi, buffalo bill I presume

resetten heb ik al geprobeerd door de plus en min polen tegen elkaar te houden , dit was ook een aanrader die ik eerder hed gehoord en gezien op prikbord.

Mocht echter niet lukken , probleem is nog hetzeldfde, misschien op andere manier resetten ???

Toch bedankt van deze simpele ziel

Greetz John Grand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo John,

Ik probeer te begrijpen wat het probleem is. rolleyes.gif

Mijn GC heeft naast het originele Sentry systeem (een chipje in de sleutel) een Gemini alarm ingebouwd gekregen met een eigen start onderbreking, aangestuurd door de afstandbediening. Die laatste is mogelijk te overbruggen, echter doe ik op dit forum daar geen uitspraken over. no.gif

Die van het merk Eagle zal wel soortgelijk (later) ingebouwd zijn. Over originele start onderbreker weet ik niet zoveel, anders dan dat deze alleen in actie komt zonder contactsleutel in de buurt.

Procedure bij mij is: 1) deur openen met afstand bediening. 2) contact maken binnen 15 sec? 3) indien te laat dan werkt de blokkering al. 4) contact aanlaten en afstandbediening opnieuw indrukken. 5) starten.

Waar gaat het bij jou fout?

Groeten, JPK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by jankra@Jul 5 2005, 21:42

Hallo John,

Ik probeer te begrijpen wat het probleem is.  rolleyes.gif

Mijn GC heeft naast het originele Sentry systeem (een chipje in de sleutel) een Gemini alarm ingebouwd gekregen met een eigen start onderbreking, aangestuurd door de afstandbediening. Die laatste is mogelijk te overbruggen, echter doe ik op dit forum daar geen uitspraken over.  no.gif

Die van het merk Eagle zal wel soortgelijk (later) ingebouwd zijn. Over originele start onderbreker weet ik niet zoveel, anders dan dat deze alleen in actie komt zonder contactsleutel in de buurt.

Procedure bij mij is: 1) deur openen met afstand bediening. 2) contact maken binnen 15 sec? 3) indien te laat dan werkt de blokkering al. 4) contact aanlaten en afstandbediening opnieuw indrukken. 5) starten.

Waar gaat het bij jou fout?

Groeten, JPK

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...