Spring naar bijdragen

Zingende Vooras


Recommended Posts

hallo ik heb een jeep wj 4.7 van 2000 met 150000km

als ik een konstante snelheid rijd dan hoor ik een zingend geluid bij de vooras vandaan komen

bij gas geven wordt het minder even als bij het gas loslaten

heb van de week ook mijn caravan gehaald en als je dan gaat versnellen dan hoor ik een gonzend geluid wat door dreund/trillt in de auto

dit is allen als je moet trekken

wie kan mij helpen?

ps wiellagers zijn goed,heb deze al gecontroleerd en ook alle olie is ververst van zowel de tussenbak [ mopar nv247] als de voor en achter difs [mopar 75w140ls]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben er klaar mee, auto gaat woensdag naar brabant 4x4

heb er echt van alles al aan vernieuwd van kachel kleppen tot verwarmings elementen van de voorstoelen

remklauwen schijven blokken schokdempers rondom en een airco pomp

dus..... nu nog de difs laten reviseren en dan is het echt weer een nieuwe

zo zie je maar weer een auto kopen van de 1e eigenaar met een complete onderhouds historie zegt ook niet altijd alles maaaaar dan is ie nu wel weer helemaal goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een volledige onderhoudshistorie sluit niet uit dat er slijtage komt op bepaalde onderdelen.

Een diff kun je wel onderhouden door regelmatig de olie te verversen, maar die lagers die erin draaien hebben daar geen boodschap aan. Na zoveel tijd beginnen ze te grollen of te janken, dit is eigen aan zo'n dingen.

Maar in feite zal uw Jeep dan wel tiptop in orde staan en ga je er nog vele jaren plezier aan beleven. die laatste investering is het dan nog wel waard vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...