Spring naar bijdragen

Rvs Regenlijsten Grand Wagoneer


wag86
 Share

Recommended Posts

Hoi Grand Wagoneer bezitters,

Ze zullen jullie vast zijn opgevallen, die vergroende en mat uitgeslagen dak/regenlijsten (je zal je er maar aan storen). Jeep heeft in de 70-er en begin 80-er jaren RVS lijsten gebruikt die er fantastisch uitzien en natuurlijk wel mooi blijven...ze zaten ook op Cherokee's. Mijn vraag : weet iemand deze lijsten te koop in Nederland? . Ik vrees dat ze best zeldzaam zijn (zelfs in de V.S) maar ik heb iemand gevonden die meerdere sets heeft. Prijs is te doen 250-300 dollar maar vervoer niet (dingen zijn 2.75m lang).De enige manier om het vervoer minder prijzig te maken is die kosten te delen. Zijn er Wagoneer bezitters die ook belangstelling hebben? wellicht is er iets te regelen.

Olav

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat er 40 keer is gekeken maar niemand reageert... Ik denk dat het lukt die lijsten voor 'n 200-250 dollar te kopen mits er meerdere belangstellenden zijn, dan is het vervoer ook goed te doen maar als er geen reacties volgen gaat deze actie het niet worden vrees ik. Dus als er serieuze belangstelling is : laat het weten!

Olav

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat er 40 keer is gekeken maar niemand reageert... Ik denk dat het lukt die lijsten voor 'n 200-250 dollar te kopen mits er meerdere belangstellenden zijn, dan is het vervoer ook goed te doen maar als er geen reacties volgen gaat deze actie het niet worden vrees ik. Dus als er serieuze belangstelling is : laat het weten!

Olav

beste Olav,

ik heb op zich wel interesse. maar wat is de kwaliteit van de rvs versie. op welke sit heb je ze gezien.

groeten, Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mike,

Het gaat om originele Jeep onderdelen die op Cherokees en Wagoneers gemonteerd hebben gezeten (pas begin jaren 80 is Jeep overgegaan op plastic), je klikt ze zo op de huidige regengoot nadat je het plastic exemplaar hebt verwijderd. Ik heb ze op Ebay gezien. Het is dus GEEN aftermarket rommel. Gewoon polijsten en ze zijn als nieuw, zelfde kwaliteit als de de deur en raamlijsten bij Grand Wagoneers. Als zich meerderen melden kan ik de handelaar (die meerdere sets heeft) natuurlijk iets bieden en dat zal de prijs absoluut drukken. Ik ga er overigens natuurlijk niet tussen zitten, dus het wordt een eerlijke deling van de kosten.

Groeten, Olav

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een complete set RVS-dakrails + hoekstukjes bemachtigd :D . Moeten een beetje opgekalefaterd worden, maar zijn in prima conditie. Dus ik moet afhaken v.w.b. de gezamelijke inkoop :no: . Ik heb trouwens wel een extra set hoekstukjes liggen (RVS). Is daar belangstelling voor? ( ze zijn bijzonder schaars heb ik begrepen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een update omtrent de RVS dakrails actie: de onderdelenman heeft ook originele RVS lijsten die achterop de auto gaan , rond de achterruit (daar zit ook zo'n vergroend strippie). Deze lijsten waren onderdeel van een luxury pakket voor Wagoneers uit de jaren 70.. :D . Dus belangstellenden: laat het weten. Indien er in Nederland lijsten "rondzwerven" hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Olav

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...