Spring naar bijdragen

Dvd Hoofdsteunschermen


Recommended Posts

Ik heb een set hoofdsteunschermen gekocht via MP. Helaas zit er kortsluiting in! :frusty:

Jammer dat de verkoper hier niks vanaf wist! :angry:

Zodra ik de plug in de sigarettenaansteker doe dan brand de zekering die leid naar hoofdscherm door.

De zekering die leid naar het 2de scherm blijft heel. Hier zit ook niet een stukje elektronica bij zoals bij het hoofdscherm.

Nu is mijn vraag:

  • Wat is de toegevoegde waard van dat stukje elektronica?
  • Kan dat stukje elektronica er ongestraft tussen uit gehaald worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat de verkoper er 'niets vanaf wist' doet niet ter zaken (los van het feit dat dat dan wel erg toevallig is natuurlijk...)

Je kunt en mag niet zo maar iets verkopen met een dergelijke tekortkoming waardoor je er niets aan hebt.

Krasje of vlek erop etc. kan je met tweedehands verwachten, maar dit niet.

Ik zou dus simpelweg die verkoper benaderen en zeggen dat het teruggedraait moet worden in plaats van het zelf proberen op te lossen. Er zijn zat van die schermen op MP te koop, dus je hebt zo een andere set die wel goed is...

En als je het toch echt zelf wilt oplossen, dan zou je wellicht met die schermen naar zo'n 'ouderwets' electronica zaakje gaan zoals een Technica http://www.technica-electronica.nl/ (deze zit dan in Nijmegen, maar zullen door het hele land wel van zulke zaakjes zitten)

Die kunnen het wellicht ook voor je oplossen / fixen.

Succes ermee,

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...