Spring naar bijdragen

Motor Lekt


Mderoo
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Mijn wrangler yj 2.5i 1991 lekt flink. Aan de rechterkant van de motor(als je ervoor staat) zie ik een zwart reservoir met een peilstokje erin, hier zit veels te weinig olie in, als ik nu een stukje rij wordt de motor snel warm. Weet iemand wat dit reservoir is en hoe ik het kan verhelpen? Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Mijn wrangler yj 2.5i 1991 lekt flink. Aan de rechterkant van de motor(als je ervoor staat) zie ik een zwart reservoir met een peilstokje erin, hier zit veels te weinig olie in, als ik nu een stukje rij wordt de motor snel warm. Weet iemand wat dit reservoir is en hoe ik het kan verhelpen? Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten mike

Als het goed is is dat het reservoir voor de stuurbekrachtiging. Er staat waarschijnlijk ook iets op als "power steering fluid". Dit heeft echter niets te maken met het warmlopen van de motor.

De oorzaak hiervan zul je toch ergens anders moeten zoeken. Radiator, koelsysteem, oliepeil in de motor, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...